BMW je končno pokazal, kaj je kuhal v svojih mojstrskih delavnicah. Predstavil je model M8, za zdaj v coupe competition izpeljanki in kot roadsterja. Gotovo pa si lahko v prihodnosti nadejamo še štirivratnega gran coupeja.
M8 je še stopnico višje od že tako zelo presneto hitrega osemvaljnega M850i (390 kW/530 KM).
Že iz M5 znani 4,4-litrski V8 bencinar ob pomoči dveh turbin v M8 spravi na cesto "okroglih" 441 kW (600 KM). Govorimo o kabrioletu.
V M8 competition packagu pa zmore isti motor kar 460 kW (625 KM), kar je torej celo za 15 KM več kot pa čislani Mercedes-AMG razbijaški osemvaljnik v modelih z oznako 63 +.
Bavarci pri svojem uživaško-športnem atletu izpostavljajo, da je v primerjavi z 850i razvit z mislijo na tiste lastnike, ki se bodo želeli z njim večkrat podati tudi na prava dirkališča in preizkusiti vse njegove sposobnosti. Zato ima na primer avto poleg vseh ostalih izboljšav povsem na novo razvite zavore, ki vozniku omogočajo dva različna občutka zaviranja. Seveda so še izpopolnili podvozje in prilagodili M Steptronic menjalnik, prek katerega se moč prenaša na asfalt prek vseh štirih koles. Avto so pred premiero izdatno stestirali na več dirkališčih, med njimi seveda tudi v Nürburgringu.
Pospešek je res brutalen, saj do 100 km/h zmore M8 competition že v 3,2 sekunde (M850i v 3,8 sekunde), kabriolet je za desetinko počasnejši. Najvišja hitrost pri competition paketu pa je kar 305 km/h. Kabriolet je omejen na 250 km/h.
Serijska so 20-palčna platišča, dodanih je kar nekaj športnih dodatkov in poudarkov, ki se pritičejo avtomobilom M. Pri štirikolesnem pogonu nudi izbiro istega tristopenjskega pristopa kot M5, torej klasični xDrive, športni način ali zgolj zadnji pogon.
Uradno premiero bo doživel septembra v Frankfurtu, čemur bodo takoj sledile že prve izdobave. V Nemčija bo začetna cena okoli 180 tisoč evrov, v Sloveniji zaradi zakonodaje prištejte še nekaj desettisočakov.
dezurni@zurnal24.si