Ford namerava do leta 2030, torej v zgolj devetih letih, celotno paleto osebnih avtov v Evropi ponujati le še kot baterijska vozila. Začelo se je z modelom mach-E, ki pa ni velikoserijski model.
Eden ključnih avtov, s katerim bo Modri oval zapeljal v novo dobo, bo križanec, ki si bo večino tehnike delil z modelom VW ID 4, ki meri v dolžino slabih 4,6 metra. Glede na to, da gre za aktualni svetovni avto leta, se ideja ne zdi slaba. Ford in Volkswagen sta strateško partnerstvo pri razvoju in izdelavi osebnih in gospodarskih vozil ter avtonomne vožnje, sklenila pred enim letom.
Kot poroča Autocar, je izbira za avto na osnovi ID 4 ne pa manjšega ID 3 pomembna, saj bo s tem Fordu omogočal precej več svobode pri določanju kapacitet baterije, moči in umestitev električnega pogonskega sklopa.
Fordovega križanca bodo kot prvega a ne zadnjega na platformi MEB EV izdelovali v Kölnu, ohranil pa bo podobno silhueto kot nemški sorodnik, zato bo oblikovno tudi različen od mach-E modela. Vseeno pa bo oblika bolj "ameriška", je nedavno o prihodnjih evropskih fordih namignil šef tukajšnjega Forda Stuart Rowley.
Znotraj bi lahko nekatere elemente, ki so jih pri Fordu nedavno pokazali v študiji Evos, namenjeni kitajskemu trgu. Njegova značilnost je velikanski, kar 1,1 metra širok 4k infozabavni zaslon z le nekaj fizičnimi tipkami. Ford pri razvoju vsebin, umetne inteligence in povezljivosti sicer tesno sodeluje z Googlom.
Kot piše Autocar, ime evropskega križanca še ni dokončno določeno, morda pa nameravajo z njim nadomestiti tudi zdaj že priletnega enoprostorca S-maxa. Premiera je predvidena za prvo polovico leta 2022, medtem ko naj bi z dobavami začeli leta 2023.
Ford in Volkswagen sta v drugi polovici 90. let že aktivno sodelovala pri skupni izdelavi modelov sharan in galaxy.
🍓 Seks klepet s pravimi dekleti 18+ 👉 𝐖𝐖𝐖.𝐘𝐄𝐒𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 id01069066