Proizvajalci električnih vozil se danes v glavnem odločajo za tako imenovano »skateboard« šasijo, pri kateri so baterije vgrajene pod dno kabine oziroma pod sedeže avtomobila. Takšna vgradnja pripomore k znižanju težišča in ne poseže preveč v prostornost kabine ali prtljažnika.
V britanskem projektantskem biroju za električna vozila Page-Roberts so se odločili za drugačen pristop, za katerega celo trdijo, da je bolj učinkovit. Baterije so namreč namesto vodoravno vgradili navpično med prednje in zadnje sedeže. Trdijo, da naj bi na ta način doseg električnega vozila podaljšali za do 30 odstotkov.
Direktor podjetja Freddy Page-Roberts pravi, da »skateboard« ureditev, ki danes prevladuje v svetu električnih vozil, pripomore tudi k temu, da so avtomobili višji, s čimer se povečajo izgube energije zaradi slabše aerodinamike s tem pa se poveča tudi poraba elektrike, kar je posebno očitno pri visokih hitrostih na avtocestah. Takšna vgradnja baterij zahteva tudi posebne strukturne ojačitve, ki jih obvarujejo v primeru trka, prav tako pa tudi dolgo medosno razdaljo. To pripomore tudi k povečanju mase avtomobila, ki zaradi večjih potreb po elektriki še dodatno skrajša doseg.
Pokončna škatla
Pri podjetju Page-Roberts so zato baterije vgradili v pokončno torzijsko škatlo, ki na sredini avtomobila potniški prostor razdeli na dve polovici. Da tako vgrajena baterija, ki sega do približno pol višine majhne kombilimuzine, ne bi preveč vplivala na prostor za noge potnikov na zadnji klopi, so zadnje sedeže zasukali naokoli, da potniki na njih sedijo obrnjeni proti smeri vožnje. Škatlo za baterije so poleg tega s poševnimi stranicami uskladili z naklonom sedežev.
Takšna vgradnja baterije je konstruktorjem omogočila, da so avtomobilu skrajšali medosno razdaljo in ga nasploh znižali, s čimer je postal tudi bolj aerodinamičen. Pri podjetju trdijo tudi, da takšna ureditev zmanjša tudi obremenitve med morebitnim trkom, zato so lahko na račun manjših mečkalnih con celo zmanjšali maso avtomobila za 35-75 kilogramov.
Celotnem avtomobilu so maso zmanjšali za dobrih 100 kilogramov. Izračunali so tudi, da bi vse te pridobitve pripomogle k 30-odsotnemu povečanju dosega in precej – celo do 36 odstotkov - pocenile tudi stroške proizvodnje.
Takšna vgradnja baterij naj bi sicer bila najbolj primerna za majhne štirisedežne avtomobile, prav tako pa razmišljajo o razvoju majhnega kupeja s sedežno razporeditvijo 2+2. Manj primerna je za športne terence in majhne križance, ki so visoki že sami po sebi, njihovi konstruktorji pa računajo na čim več prostora v notranjosti in zato dejansko vidijo prednosti v dolgi medosni razdalji.