Volkswagen je v tovarni Zwickau v Nemčiji začel izdelovati drugi model v svoji novi električni seriji. ID.4 SUV dopolnjuje kombilimuzino srednjega razreda ID.3.
Oba sta uvod v serijo popolnoma električnih avtomobilov. VW bo do leta 2024 v e-mobilnost investiral okoli 33 milijard evrov, od tega tretjino za osnovno blagovno znamko.
Konec septembra bo javnosti predstavljen kompaktni mestni SUV ID.4. Doseg električnega vozila z enim polnjenjem bo 500 kilometrov. Podjetje načrtuje izdelavo in prodajo modela v Evropi, na Kitajskem in kasneje tudi v ZDA.
Največja tovarna električnih avtomobilov v Evropi
Tako kot ID.3 tudi električni SUV temelji na modularni arhitekturi za električna vozila (MEB). Platforma naj bi zagotavljala enotno tehnologijo za različne modele, Volkswagen pa bo s tem prihranil enormne stroške z uporabo istih delov v velikih proizvodnih količinah.
Ključno vlogo pri prehodu na e-mobilnost za največje svetovno avtomobilsko podjetje ima tudi tovarna Zwickau v Nemčiji. Z 1,2 milijarde evrov investicije bo tovarna do konca letošnjega leta predelana v ekskluzivno proizvodnjo e-avtomobilov.
Številni zaposleni so se prekvalificirali in usposobili za delo z električnimi vozili. V prihodnjem letu bodo na lokaciji proizvajali le popolnoma električna vozila. V Zwickauu naj bi vsako leto izdelali okoli 300.000 električnih avtomobilov. VW zdaj govori o največji tovarni električnih avtomobilov v Evropi.
Proizvodnja ID.4 je načrtovana tudi v ZDA (Chattanooga) in na Kitajskem (Anting).
Porodne težave za ID.3
VW je v isti tovarni ID.3 začel testno izdelovati leta 2019. Po zamudah v konfiguraciji programske opreme skupina načrtuje, da bodo prve modele ID.3 strankam začeli izročati od 14. septembra dalje. Junija je bilo rečeno, da avtomobili še ne bodo imeli celotnega nabora funkcij. Zaradi zapletenosti IT so bili kupci zato deležni nekaj nadaljnjih posodobitev. Generalni direktor Herbert Diess je med počitnicami med potovanjem po Italiji tudi sam preizkusil ID.3.
Super je VW po enem letu ti teče pri zadnji šipi. Zamenjajo celotno gumi tesnilo pa še opravičijo se ne. Imel razne avte tako slabega še ne, VW res dober nakup, ne!
To je avto, prostoren, visoko sedenje, BEV, samo 5 let prepozno