Mercedes je za letos napovedal električno ofenzivo. V paleto SUV električnih vozil se je po skoraj dveh letih modelu EQC pridružil manjši EQA. Vstopni EQ model je izdelan na osnovi modela GLA. Z enim polnjenjem baterije po zagotovitvah proizvajalca (meritve WLTP) zmore prevoziti 486 kilometrov poti.
Na začetku bo na voljo različica EQA 250 (kombinirana poraba energije: 15,7 kWh / 100 km, kombinirane emisije CO2: 0 g/km, 140 kW/190 KM in doseg 486 kilometrov in baterijo s kapaciteto 66 kWh), ki ji bo sledilo še več različic novega kompaktnega električnega križanca. V ponudbi bodo modeli od 140 kW / 190 KM do več kot 200 kW/ 272 KM moči.
V Stuttgartu pravijo, da delajo na "celotni družini modelov EQA", ki bo na voljo s pogonom na sprednji in vsa kolesa. Kasnjejebo na voljo različica z dosegom večjim od 500 kilometrov.
Priklop na ultra hitre polnilnice
Novi električni model ima za razliko od klasičnega GLA črno "rešetko", nove polne LED žaromete, nove LED zadnje luči, ki so zdaj združene z LED trakom, nove odbijače, nova lahka platišča. In ker gre za izdelek EQ, ima veliko modrih podrobnosti, ki so zaščitni znak Mercedesovih električarjev.
Podobno je v kabini. EQA ima enako postavitev armaturne plošče kot GLA, so pa na voljo različni elementi opreme in svetlobni učinki. V informacijsko-razvedrilnem sistemu je na voljo program „Navigation with Electric Intelligence“, s katerim lahko voznik načrtuje najhitrejšo pot z vmesnim polnjenjem baterije. Poleg tega bodo kupci imeli dostop do omrežja s 450.000 polnilnimi točkami za izmenični in enosmerni tok v 31 državah, vključno z omrežjem hitrih polnilnic Ionity, ki so na voljo tudi v Sloveniji.
Serijsko ima vgrajen polnilnik z močjo 11 kW, baterijo pa je moč na postaji za hitro polnjenje z enosmernim tokom polniti z največjo močjo 100 kW. Pri Mercedesu trdijo, da lahko baterijo EQA, ko ga priključite na DC polnilnik, v približno 30 minutah napolnite od 10 do 80 odstotkov. Akumulator je standardno opremljen s toplotno črpalko.
Niso pozabili na prilagodljive blažilnike
Novi mercedes EQA bo serijsko opremljen z udobnim vzmetenjem z jeklenimi vzmetmi, kot dodatno opremo pa bodo pri premijskem proizvajalcu vozil ponudili tudi prilagodljive blažilnike. Močnejše različice EQA bodo na zadnji osi dobile še drugi elektromotor, pogon pa bo torej štirikolesni, po en elektromotor na vsaki osi.
Prodaja novega mercedesa EQA se bo v Evropi začela letos spomladi, cene na nemškem trgu pa se bodo začele pod 40 tisoč evrov z vključeno subvencijo.
S pricetkom masovne proizvodnje električnih vozil, se bo zamajala dominanca nemskih diesel limuzin in terencev, so predraga in preglomazna. Zamajalo se bo tudi nemsko gospodarstvo, posledicno tudi podizvajalci v drugih drzavah. Nastopila bo kriza, ki bo vecja od trenutne.