Mercedes je torej predstavil različico maybach, ki se z luksuzom in udobjem dobesedno začne šele tam, kjer se konča klasični S. Oziroma njegova podaljšana različica.
Maybach je namreč kar za 18 centimetrov daljši od podaljšanega S in ima skoraj 3,4 metra dolgo medostno razdaljo. Skupaj meter od nosu do zadka pokaže 5,47 metra.
Že od zunaj se avto razlikuje od klasičnega S po motorni maski s pokončnimi letvami in brez velikega emblema zvezde. Na zadnjem stebričku je znameniti znak Maybacha, tudi zadek rahlo prilagojen z drugačno grafiko svetil, svojstvenim odbijačem in izpušnimi cevmi. Za avto so pripravili specifična kolesna platišča in barve. Kupec lahko izbere posebno dvobarvno shemo, pri kateri proces ročnega nanašanja plasti barv traja kar cel teden.
V maybachu S je seveda najbolj pomembno počutje potnikov zadaj. Poleg tega, da imata do dva potnika ogromno prostora ter možnost nastavitve sedežev v ležeči položaj, je poseben poudarek namenjen tudi ustvarjanju idealnega okolja ob pomoči udobja sedežev, ohranjanja idealne temperature, masaže, pravih barv in prilagodljive osvetlitve posameznih površin. Avto ima celo poseben sistem, ki z zvočnimi protivalovi duši zvok izpod zadnjih koles.
Na dosegu roke pa ima potnik oziroma potnika tudi vso najnaprednejšo tehnologijo za povezljivost z zunanjim svetom in kratkočasenje, veliko je mogoče opraviti že samo s kretnjami. Skuapaj je v avtu pet LED zaslonov. Prvič doslej pa ima maybach električno tudi odpiranje zadnjih vrat.
Nemška limuzina ima na novo prilagojeno zračno vzmetenje s posebnim "maybach" učinkom, ki ohranja avto na konstantni oddaljenosti od tal ne glede na grbine in luknje, med drugim pa celo duši tresljaje zaradi neenakomernega pritiskanja na plin. Zadnji kolesi lahko pomagata pri zavijanju in bistveno zmanjšata obračalni krog.
Avto je vrhunsko opremljen z najsodobnejšimi varnostnimi sistemi, od prihodnjega leta bo na voljo posodobitev "po zraku", s katero bo postal avtonomno vozilo tretje stopnje, torej bo po avtocesti lahko vozil povsem samostojno.
Med drugim ima maybach vgrajeni dve čelni zračni blazini za zadnja potnika.
Seveda se pritiče, da je tudi za šoferja visokih direktorjev, slavnih in aristokracije izdatno poskrbljeno in vsaj na nivoju razreda S.
Avto bosta poganjala dva bencinska motorja, V8 ali V12, pogon je štirikolesni.
U tunelu usred mraka sije zvezda trojekraka. In komu je namenjena takšna feltna (slika 30)? Vozniku in lastniku gotovo ne, saj je med vožnjo nikoli ne vidi. Torej sosedom, da zganjajo foušijo. A le prvi dan. Drugi dan avta nihče še pogleda ne več.