Slovenski uvoznik je v Slovenijo pripeljal prenovljeni mercedes-benz razreda E, ki bo tudi pri nas na voljo s sedmimi priključnimi hibridi in novim vrstnim šestvaljnikom.
Kot se spodobi za model, ki se uvršča v razmeroma konservativen zgornji srednji razred in mu ostaja zvestih kar 80 odstotkov lastnikov, ki ga enkrat kupijo, doslej pa jih je na ceste zapeljalo že več kot 14 milijonov, so oblikovne spremembe bolj diskretne narave. Odražajo se v preoblikovanih žarometih, novem odbijaču in razširjeni maski spredaj ter drugačni zadnjih lučeh.
V notranjosti izstopa predvsem zadnja generacija infozabavnega vmesnika MBUX, ki se predvaja preko digitalnih zaslonov s posodobljeno grafiko. V osnovi sta pred voznikom dva zaslona z diagonalo 10,25 palca, možna pa je tudi nadgradnja z 12,3-palčnima. Omogočata dostop do pestrosti vsebin in funkcij, ki jih je sicer mogoče upravljati tudi z drsno ploščico na sredinski konzoli, glasovno ali s kretnjami.
Pestra oprema
Omeni velja tudi novi volanski obroč, ki zazna tudi, da se ga voznik iz zaupanja v polsamodejno vožnjo ne dotika. Voznika lahko med vožnjo razvaja tudi različni vmesniki za sprostitev, kakršni so denimo masažni sedeži, tako kot doslej je kabriolet med drugim še naprej opremljen z napravo za gretje vratu airscarf.
Omenimo še, da sta v kombi različici še naprej na voljo dva dodatna sedeža v prtljažniku, na katerih lahko sedita otroka. Prtljažnik v kombiju sicer dosega prostornino 1830 litrov, v osnovi pa je velik 640 litrov, kar je 100 litrov več kot v limuzini. Ostaja tudi različica all-terrain, pri kateri lahko podvozje spustimo za 15 in dvignemo za 20 milimetrov, pri vseh različicah a je na voljo tudi zračno vzmetenje.
Sedem hibridov
Pod motornim pokrovom bo lahko ena izmed kar sedmih različic priključno hibridnih pogonskih sklopov. Bencinski motorji bodo segali od 115 do 270 kilovatov, dizelski pa od 118 do 243 kilovatov. Izstopa predvsem novi 3-litrski turbobencinski šestvaljnik M256, ki bo prvič na voljo v tem modelu. Izboljšan je tudi 9-stopenjski samodejni menjalnik, ki so ga optimizirali za uporabo s sistemi ISG.
Razred E bo pri nas na voljo za najmanj 51.900 evrov za osnovno limuzino E 200 d. Za kombi T bo treba doplačati 3.500 evrov, za all-terrain pa 6.000 evrov. Kdor bolj ceni individualnost, bo moral za kupeja odšteti najmanj 57.570 evrov, ljubitelji prepiha med vožnjo pa bodo morali za kabriolet k temu dodati še približno 6.000 evrov.