Avto > Na Štrom
6357 ogledov

Audi napoveduje svoj prvi električni karavan

audi A6 avant e-tron concept
1/14
Audi
Leta 2024 bo novi audi A6 dobil električno različico A6 e-tron, ki bo na voljo tudi kot karavanski avant, ki so ga v Ingolstadtu napovedali s študijo audi A6 avant e-tron concept.

Pred nekaj meseci je Daimlerjev projektni šef Markus Schäfer napovedal, da je prihodnost tradicionalnih karavanov negotova, saj predvsem družin ne zanimajo več nizki avtomobili, ampak bolj križanci. Pri Audiju se očitno s tem ne strinjajo, kar je njihov oblikovalec Philipp Römers poudaril z izjavo, da  imajo pri Audiju dolgo izročilo zelo športnih in  zelo čustvenih avantov. In to bodo nadaljevali, saj gre za popolno kombinacijo uporabnosti in dinamičnega športnega dizajna.

Audi A6 e-tron koncept Demonstracija tehnologij Avto Novi električni audi A6 nam bo služil tudi namesto "drive-in" kina

audi A6 avant e-tron concept | Avtor: Audi Audi

Karavan sledi limuzini

Audi A6 avant e-tron concept sledi študiji limuzine audi A6 e-tron concept, ki jo je Audi predstavil lani in se po njej tudi močno zgleduje. Tako kot limuzina je tudi avant zasnovan na električni platformi za premijska vozila PPE, ki jo Audi razvija v sodelovanju s Porschejem in jo bomo najprej videli na novih porscheju macanu EV in audiju Q6 e-tronu, ki naj bi na ceste zapeljala prihodnje leto.

Audi A6 limuzina Avto »Končno audi, ki mi je všeč«

Platforma združuje elemente platforme J1, na kateri slonita porsche taycan in audi e-tron GT, ter modularne električne platforme MEB, ki je osnova za večino trenutnih električnih avtomobilov Volkswagnove skupine. Pri Audiju zagotavljajo, da bo izpolnila to, kar obljubljajo oblikovne linije karoserije, torej kombinacijo dinamičnih voznih lastnosti in vsakdanje uporabnosti, predvsem ko gre za dolge vožnje.

audi A6 avant e-tron concept | Avtor: Audi Audi

700 kilometrov dosega

O pogonskih sklopih serijskega audija A6 avanta e-trona ni bilo veliko povedanega, bodo pa na voljo zmogljive dvomotorne kombinacije za štirikolesni in gospodarne enomotorne za zadnji pogon. Študijski avtomobil sicer razpolaga s sistemsko močjo 350 kilovatov in navorom 800 njutonmetrov, ki je dovolj za pospešek do 100 kilometrov na uro v manj kot štirih sekundah. Tudi snovna različica naj bi sicer 100 kilometrov na uro dosegla v manj kot sedmih sekundah. Za obvladanje te moči in mase so sicer poskrbeli s petvodilno prednjo in večvodilno zadnjo premo ter zračnim vzmetenjem s prilagodljivo močjo blaženja.

Audi e-tron GT Test Avto Test: Audijev tehnološki biser nikogar ni pustil hladnega

Baterija razpolaga s 100 kilovatnimi urami elektrike, ki je shranjena v bateriji na dnu avtomobila med obema premama in zadostuje za dobrih 700 kilometrov vožnje. Električni sistem bo deloval z napetostjo 800 voltov, ki bi omogočala moči polnjenja do 270 kilovatov. S takšno močjo bo za nadaljnjih 300 kilometrov vožnje dovolj le deset minut polnjenja, v manj kot 25 minutah pa se bo baterija napolnila s 5 na 80 odstotkov kapacitete.

audi A6 avant e-tron concept | Avtor: Audi Audi

audi duo, priključni hibrid Avto Audijev priključni hibrid izpred treh desetletij
Komentarjev 4
  • Albatroz 21:25 17.marec 2022.

    Baterije ja novi avti hhhja če bi vedeli da ti ga na parkirišču sestavijo dokonca bi kar razmislil, pa tisto ki se neve kaj se v tovarni sestavlja je tudi boljše da ostane skrivnost.

  • Toma 20:10 17.marec 2022.

    Krawan pa lep? Potem je avtobus najlepši!

  • ico8 16:12 17.marec 2022.

    Ah, dajte no, kateri DKW je pa bil lep do sedaj? Mogoce kaksna kopija Panamere ali Tycona, to je pa tudi vse. Quatro(original) je bil fantasticen, tehnicno odlicen, ampak lep tudi ta ni bil!