Audi je na avtosalonu v Šanghaju predstavil koncept Audi A6 e-tron. Pomemben je iz številnih razlogov. Gre za prvi tradicionalni "A" model, ki prehaja na elektriko, poleg tega pa uvaja povsem novo električno platformo PPE, ki jo bodo uporabljali pri Audiju tudi za druga vozila, pa tudi širše v koncernu Volkswagen. Razvijali so jo namreč skupaj s Porschejem in bo služila tudi za naslednjega macana. Že leta 2922 bodo na modularni platformi pri Audiju predstavili še SUV modela iz razreda C in B, napovedujejo pri znamki. Verjetno bosta to Q5 in Q6, oba s pripono e-tron.
Zdaj pa razmišljajo povsem električno. Koncept A6 e-tron je 4,96 metra dolg avto. Čeprav ima videz limuzine, je pravzaprav petvratnik, saj so prtljažna vrata spojena s steklom.
Oblikovno se zdi koncept zvest Audijevemu pristopu s potezami, ki zagotavljajo prepoznavnost, a tudi potrebno aerodinamiko. Tako ima koeficient upora vsega Cd 0,22. Svetila so naslednja stopnja razvoja po matričnih žarometih. Zdaj jih imenjujejo digitalni matrični žarometi, ki so glede na opisano bolj podobni projektorju, saj zmorejo cesto in okolico osvetljevati s "kino" sliko. Dokaz? Avto zmore projicirati potek videoigre na steno pred seboj in s tem morda napoveduje novo obliko uporabe avta, medtem ko potniki čakajo na polno baterijo. Tudi zadnja svetila so nadgradnja OLED tehnologije s sposobnostjo "risanja" različnih vzorcev in svetlobnih znakov.
Koncept je obarvan v posebno "helio" sivo barvo, ki ima poleg oblikovne funkcije tudi vsebinsko. Z njeno pomočjo namreč avto odbija več sončne toplote in tako omogoča držati temperaturo baterije tudi v toplem vremenu dovolj nizko. Menda bo celo potreba po vklopu klimatske naprave za potniško kabino precej manj pogosta.
100 kW baterija je shranjena v sredinskem delu avta. Tako kot e-tron GT ali porsche taycan izrablja 800-voltno omrežje, kat zagotavlja tudi zelo hitre polnilne čase. V 10 minutah priklopa na primerni polnilnici naj bi avto dobil dovolj energije za nadlajnih 300 km poti. Skupni doseg koncepta je sicer "preko" 700 kilometrov. Elektromotorja sta dva, vsak na svoji osi. Skupna moč je 350 kW, navora je kar 800 Nm. Do 100 km/h pospeši v manj kot štirih sekundah.
Ko bo avto serijski, bo na voljo tudi šibkejša različica, verjetno z enim motorjem. Do "stotke" bo pospešila v še vedno hitrih sedmih sekundah.
Glede na Audijevo tradicijo prikazovanja "skoraj" serijskih konceptov lahko električnega A6 pričakujemo prav kmalu, zelo verjetno že jeseni. Do takrat bomo morali ugibati, kakšna bo notranjost, saj fotografij niso pokazali.
Posebna izvedba tega avta bo namenjena ženskam (in moškim), saj bo imela serijsko v sedalo prednjega sedeža vgrajen dildo, spremenljiv po velikosti, načinu in intenzivnosti delovanja. Upravljanje bo na centralnem touch zaslonu. Z doplačilom je omenjeni dodatek mogoče naročiti tudi… ...prikaži več za desni in zadnje sedeže, kar je že toplo pozdravila LGBT skupnost.