Pri Mercedesu so letos prodali že več kot 1,83 milijona vozil ter že do konca novembra presegli lanskoletne prodajne številke. Do konca leta naj bi presegla številko dva milijona. Kako dobro gre trenutno velikanu iz Stuttgarta, pa pove tudi podatek, da je po letu 2006 znova postal najbolj prodajana luksuzna znamka vozil na svetu, potem ko je bil še pred dvema letoma na tretjem mestu za BMW in Audijem. Novembra so pri Mercedesu zabeležili dvig prodaje za 12,7 odstotka, pri BMW pa "le" za 5,9 odstotka.
Karizmatični vodja Daimlerja Dieter Zetsche je ob napovedi izvrstnih rezultatov spomnil na zavezo, ki jo je dal leta 2011. Takrat je napovedal, da bo Mercedes-Benz največji znova do leta 2020, pa so se številni tej izjavi nasmihali.
Obsežni program vlaganj v posodobitev in razširitev modelne palete se je torej izplačal, znamki uspeva zelo dobro tudi unovčevati svoje izdelke, saj dosegajo znatne marže.
dezurni@zurnal24.si