Mercedes-Benz razred E pod tem imenom izdeluje že od leta 1993, ko so prenovili generacijo W124, torej dobrih trideset let, v katerih je zamenjal že pet generacij. Zdaj je torej na vrsti šesta, ki nosi kodno ime W214. Še vedno bo na voljo kot limuzina in karavan, ki ga bodo predstavili malce pozneje, ostaja pa brez kupeja in kabrioleta, ki bosta nosila ime CLE.
Pri Mercedesu-Benzu pravijo, da bo njihov razred E tudi v novi generaciji imel proporce klasične trivolumenske limuzine, na kateri bo kratkemu prednjemu previsu in dolgemu motornemu pokrovu sledila klasična privzdignjena kabina, ki so jo precej potisnili proti zadku. V dolžino bo novinec meril 4,949, v širino 1,880, v višino pa 1,468 metra, izpostavljajo pa predvsem medosno razdaljo, ki meri 2,9621 metra. V primerjavi s predhodnikovo je dobra dva centimetra daljša in zagotavlja predvsem več prostora potnikom na zadnji klopi. Prtljažnik v osnovi meri solidnih 540 litrov.
Predvsem sprednji del avtomobila naj bi predstavljal povezavo med tradicijo razreda E in sodobnostjo. Črna panelna struktura namreč povezuje masko z žarometi in s sijajno črno barvo vleče vizualne vzporednice z električnimi modeli podznamke Mercedes-EQ. Odvisno od opreme avtomobila je lahko tridimenzionalno zasnovana maska hladilnika progresivna ali klasična, na vseh različicah opreme pa je maska lahko tudi osvetljena.
Pomanjšani razred S
Predvsem v notranjosti ke mercedes-benz razreda E osnovo v veliki meri prevzel od večjega razreda S oziroma električnega mercedesa EQE. Napredek je tu tudi najbolj viden, saj so navzven izpostavljene zaslone, z izjemo zaslona merilnikov, zamenjali integrirani v armaturno ploščo, tako imenovani MBUX Superscreen. Ti so lahko razporejeni preko vse armaturne plošče in eden je v tem primeru na voljo tudi sovozniku. Kot "pomanjšani razred S" ali "ICE mercedes EQE" je mercedes razreda E v notranjosti izgubil tudi večino direktnih fizičnih gumbov, ki so jih nadomestili virtualni na zaslonih.
Uporabniški vmesnik zaslona infotainmenta je zdaj opremljen z bolj preprostimi in bolj vidnimi ikonami za upravljanje, ki so zelo podobne tistim na pametnih telefonih. Tudi sama elektronska arhitektura je urejena bolj z softverskimi kot hardverskimi rešitvami, k čemur je pripomoglo tudi to, da se večina računskih funkcij namesto v večih izvede le v enem procesorju. Zasloni in posodobljeni infozabavni vmesnik MBUX si zato delijo zelo zmogljiv centralni računalnik, kar je pripomoglo tudi k pospešenemu pretoku podatkov.
Mercedes-benz razreda E je na voljo tudi z digitalnim ključem, ki ga lahko preko njihovega pametnega telefona lastnik uredi do 16 souporabnikom avtomobila. Potnike lahko poleg glasbe zabava tudi svetlobna vizualizacija zvokov, infotainment pa omogoča tudi uporabo aplikacij zunanjih proizvajalcev. Poskrbeli so tudi za program proti potovalni slabosti ter za zmanjšanje stresa med vožnjo s prikazom vitalnih funkcij potnikov na zaslonu.
Polovica hibridov
Mercedes-benz razreda E se lahko pohvali z ugodnim količnikom zračnega upora 0,23, kar pripomore tudi h gospodarnosti vožnje. Za to bodo v veliki meri skrbeli hibridni pogonski sklopi. Pri Mercedesu-Benzu namreč ocenjujejo, da bo kar polovica prodanih avtomobilov imela priključni hibridni pogon četrte generacije. Ti bodo predstavljali tudi polovico motorne ponudbe. Osnovni priključni hibrid E 300 e z močjo 150 kilovatov bo na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, močnejši priključni hibrid E 400 e z močjo 185 kilovatov pa bo na voljo le s štirikolesnim pogonom. Elektromotor bo v vsakem primeru razvijal moč 95 kilovatov in bo zagotavljal do 100 kilometrov električne vožnje.
Tudi bencinski in dizelski mercedes-benzi razreda E bodo blago hibridizirani. Bencinski E 200 z močj0 150 kilovatov bo na voljo le z zadnjim, dizelski E 220 d pa z zadnjim ali štirikolesnim pogonom. Na voljo bo tudi zračno vzmetenje, prav tako pa tudi krmiljenje zadnjih koles.
Lešnik razen C klase, ki še edina nekak zgleda ni naredil enega lepega mercedesa od zadaj. Kot da bi pustil jogurt na soncu.
Lahko si ga zataknejo v lastno izpustno odprtino!