Avto
1207 ogledov

M4 med losom razočaral, puma ST navdušila

Losov test km77/Youtube
Presenečenjem, bavarska športna raketa na losovem testu pod pričakovanji, precej bolje pa kompaktni križanec.

Španski Youtube portal Km77 je objavil dva zanimiva posnetka obnašanja novih avtomobilov pri zloglasnem losovem testu, ko mora podvozje pokazati vse svoje veščine, da ohrani avto na cesti. 

Po testni stezi z ostrim levim in nato takojšnjim desnim ovinkom so zapodili BMW M4 competition, ki velja za enega najboljših športnih avtomobilov v tem hipu. 

A vsaj pri losovem testu, izvedenem v skladu z mednarodnim standardom, tega ni uspel dokazati, saj je pri hitrosti 78 km/h vozniku vzelo zadek, tako da je trčil ob stožce. Kot poudarjajo pri portalu, so bili vsi asistenčni sistemi vklopljeni vključno s polno delujočim ESC, nastavitev delovanja motorja, zavor in podvozja pa je bil na "comfort". Še posebej jih je presenetilo, da je bil avto v takšnih razmerah prekrmarjen, saj sicer večina drugih avtih prej pokaže slabost podkrmarjenja, torej da prednji del ne zmore slediti ovinku.

Ko so hitrost znižali na 76 km/h, je M4 z nekaj težavami le speljal progo. Slabši rezultat od pričakovanega za tako športni avto pri Km77 pripisujejo nastavitvi podvozja, ki da daje preveč poudarka na okretnosti avta, manj pa na varnosti. 

Dacia sandero Video Avto Dacia sandero boljša na losovem testu od golfa!

Pri Km77 so testirali tudi ford pumo ST s športnim podvozjem, ki je enak losov test speljala celo pri 81 km/h in tudi sicer dokazala visoko stopnjo zaupanja v podvozje.

Ena od zanimivih ugotovitev izvajanja losovega testa skozi leta je, da zmogljivosti podvozja pri sodobnih avtih zelo pogosto celo zaostajajo za tistim, kar so bili pred kakimi 20 leti sposobni nekateri takratni avtomobili. Razlaga je, da so novodobni avti precej težji, hkrati pa proizvajalci sprejemajo vse več cenovnih kompromisov predvsem glede načina vpetja zadnje preme.

Losov test je "svetovno slavo" pridobil leta 1997, ko so švedski novinarji prevrnili takratni Mercedesov razred A in s tem dokazali njegovo nevarnost v pogostih situacijah na cesti. Po prvotnem zanikanju, da bi bilo z avtom kaj narobe, so pri Mercedesu precej spremenili podvozje in avto serijsko opremili s takrat še redkim ESC sistemom.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 2
  • rd2dmk2 10:17 04.september 2021.

    saj ni treba bit genij da to pogruntaš.. kolk geniev s področja računalništva pa je zaposlenih tam.. in programi v današnjih abtih so na ravni windows 95.. sicer pa kolk je avtomobilski industriji mar za kupca se vidi v sistemih ...prikaži večh za varovanje vozila pred krajo. kolk let majo keyless sisteme za vžig, pa še vedno lahko osnovnošolci z malo zanimanja za elektroniko avto odklenejo. a so vmes kaj izumili flede podvozij al samo dodajajo senzorje in dodajo vrstice IF...THEN...ELSE

  • Carbon 10:05 04.september 2021.

    Zdj ko ste to napisali,si bodo pr nas žile prerezali lastniki M4,glede na to da je avto prvi otrok njih🙊😁