Losov test švedske revije je pred letom in pol po objavi rezultatov preizkusa z jeepom grand cherokeejem dvignil veliko prahu. Prestižni SUV se je med testom izogibanja nenadni oviri postavil na dve kolesi in skoraj prevrnil. Pri Jeepu so se branili, da je bil avtomobil nepravilno natovorjen.
Pred 15 leti sprožili revolucijo
Pri reviji Teknikens Värld's, ki je leta 1997 s tem, ko je na losovem testu dokazala, da je mercedes razreda A nevaren, saj se je prevrnil, med proizvajalci sprožili zavedanje in napredek pri varnosti avtomobilov ob nenadnem manevriranju, so grand cherokkeja uvrstili na seznam vozil, ki so nezadovoljivi s stališča varnosti. Švedi so svoj test podkrepili s primerjavo z VW touaregom, BMW X5 in volvom XC90, ki v enakih pogojih, tudi pri večjih hitrostih, niso pokazali možnosti, da bi se lahko prevrnili.
Izboljšan model, nov preizkus
V vmesnem času so pri Jeepu prenovili svojega "velikega poglavarja". To je bil povod, da so Švedi na losovem testu spet preizkusili grand cherokeeja in primerjali napredek s predhodnikom. Za test so vzeli model jeep grand cherokee s trilitrski CRD motorjem obutega v letne pnevmatike in natovorjenega po normah, ki jih velevajo švedski zakoni. Tokrat se je na srečo Jeepa SUV pri izogibanju oviri pri hitrosti 61 km/h obnašal stabilno, limit pa je dosegel pri hitrosti 71 km/h. "To je dober rezultat za SUV vozila. To je hkrati jasno znamenje, da so pri Jeepu spoznali veliko slabost prejšnje generacije modela in bistveno izboljšali varnost vozila," so pri Teknikens Varld's zapisali v članku.