Od 1964 pa do danes se je 12-valjni motor v modelih 350 GT, miura, espada, countach, diablo in murcielago spreminjal le v skladu z evolucijo. Za novo generacijo superšportnika pa so v Sant'Agata Bolognese motor ukrojili povsem na novo.
Iz 6,5 litra delovne prostornine in V12-zasnove bo prišlo največ 515 kW (700 KM) moči pri 8.250 vrtljajih in do 690 Nm navora.
Nad vsakim cilindrom iz zmesi aluminija in silicija se bodo odpirali štirje ventili, gibi valjev bodo kratki, celoten motor pa bo tehtal vsega 235 kilogramov. Seveda niso pozabili na strašljivi zvok, ki bo prihajal iz agregata.
Najmočnejši biki bodo divjali tudi s pomočjo novega menjalnika ISR (Independent Shifting Rod). Ta naj bi bil kar za 50-odstotkov hitrejši od menjalnikov z dvojno sklopko, kar so dosegli s paralelnim in ne zaporednim načinom pretikanja med prestavami. Menjalnik k skupni masi doda nizkih 79 kilogramov.