Avto
31 ogledov

Kuga se želi razširiti med Slovence v različici 2.5

Ford Kuga
1/20
Saša Despot
Prenovljena kuga zna poleg osvežitve zunanje podobe več pokazati tudi na področju motorizacije in notranjega udobja.

Držati tempo v enem najbolj vročih segmentov, razredu srednje velikih suvov, ni enostavno. VW tiguan, škoda kodiaq, kia sportage, peugeot 3008, seat ateca, mazda CX-5, hyundai tucson … Pri Fordu se atraktivnih in zmogljivih nasprotnikov dobro zavedajo, zato so v Sloveniji že predstavili posodobljeno drugo generacijo, ki smo jo pri zurnal24.si pred kratkim že izdatno preizkusili na severovzhodu Evrope.

Pri znamki sicer pravijo, da je sprememb toliko, da je ustrezneje govoriti kar o tretji generaciji modela s Slovencem tako zanimivim imenom, a o tem naj presodi zgodovina. Kuga ima precej spremenjen prednji del z novo heksakogonalno masivno masko in bolj elegantnimi svetili, ki pa so tudi v najboljši različici še ksenon izvedbe. So pa prilagodljive sorte, to pomeni, da svetijo v ovinek. Novosti so na zunaj vidne tudi pri zadnjih svetilih, ki so precej bolj oglato kompaktne. Kuga je torej pridobila veliko vizuelnih lastnosti večjega modela edge.

Znotraj ford kuga novosti bolj skriva, saj je očitnejših sprememb manj. Izpostaviti pa gre novi infotainment sistem, tretjo generacijo Synca. Prvi stik z njim je pustil pozitiven občutek, veliko je novih opcij in zmožnosti, pripravljen je tudi na zagon povezave z mobilnikom prek sistema Android Auto, ko bo Google dal svoj blagoslov za Slovenijo. 

Kuga je z različnimi asistenčnimi sistemi zelo dobro podprt avto, ima tako radarski tempomat, prostoročno odpiranje prtljažnih vrat, pa izboljšan sistem za zaviranje v sili AEB, sistem proti nenamernemu prehajanju voznega pasu in proti vozilom v mrtvem kotu, naprednejši aktivni parkirni asistent  ... Novost je tudi opozorilnik na prečni promet pri vzvratni vožnji.

Ford kuga je v svoji osnovi še naprej družinsko naravnan avto, z velikim poudarkom na prostornosti. Pri uvozniku pravijo, da je zelo priljubljen med “dinamičnimi mamicami”, pa tudi med starejšimi pari. Med njegove prednosti sodi zmogljiv 4x4 pogon, ki je sposoben v zahtevnih situacijah celoten navor motorja speljati na zadnja kolesa, medtem ko vektorski prenos moči skrbi za dinamično odpeljane ovinke. AWD sistem je na voljo pri obeh najmočnejših dizlih ter pri najmočnejšem bencinarju.

Novinec med motorji, 4x4 in powershift

Pri motorjih je največja novost možnost varčnega 1,5 TDCi motorja z 88 kW (120 KM), sicer pa lahko kupci izbirajo med tremi različicami 1,5 ecoboost motorja (88 kW/120 KM, 110 kW/150 KM in 134 kW/182 KM) ter še tremi 2,0 TDCi motorja z identičnim razponom moči. Pri najmočnejših različicah je serijski šeststopenjski powershift menjalnik z dvojno sklopko. 

Opremski paketi so trije tradicionalni in dva nova. Oprema trend se resda prične že pri 21.610 evrih, a bo večina kupcev posegala po vsebinsko bogatejših opremah style in titanium. 

Posebnost v svetu srednje velikih suvov tega razreda je oprema ST-line, ki kugi ne nadene le bolj športnega obličja, temveč prispeva tudi konkretne predelave podvozja, ki je tako precej bolj dinamično umerjeno. ST-line je za dobre tri tisočake dražja od opreme titanium. Na vrhu ponudbe pa bo oprema vignale, zaradi bolj rokodelskega pristopa namenjena poseganju v premium razred tovrstnih suvov. Cene za opremo vignale še niso določene. So pa znani cilji, ki za leto 2017 predvidevajo prodajo skupno 340 novih kug na slovenskem trgu. 

andrej.leban@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.