Avto
3269 ogledov

Kriza v Renaultu: Padla je odločitev

Renault Captur Saša Despot
Renault bo odpustil 15 tisoč ljudi, dve tretjini v tujini.

Francoski avtomobilski proizvajalec Renault, pod katerega okrilje sodi tudi novomeški Revoz, je danes sporočil, da bo skladno z dve milijardi evrov vrednim varčevalnim programom v prihodnjih treh letih po svetu ukinil skoraj 15.000 delovnih mest, od tega 4600 v Franciji.

"Ta načrt je ključen," je informacijo po poročanju francoske tiskovne agencije AFP pospremila začasna generalna izvršna direktorica Clotilde Delbos.

Renault Megan RS Trophy Avto Bo koronavirus pokopal Renault?

Program, ki je glede na sporočilo za javnost še v fazi osnutka, predvideva krepitev odpornosti podjetja. "Temelji na bolj učinkovitem pristopu do operativnih aktivnosti in rigoroznem upravljanju virov," so pojasnili v Renaultu.

Nujne prilagoditve delovne sile

Da bi zagotovili povratek k dobičkonosnosti in vzdržni rasti, so predvidene "nujne prilagoditve obsega delovne sile". Pri tem bodo v ospredju prostovoljni odhodi, prekvalificiranje in notranja prožnost (premestitve), ukinjanje delovnih mest pa nameravajo izvesti v socialnem dialogu in dialogu z lokalnimi oblastmi.

Renault Nissan | Avtor: Profimedia Profimedia

Renault grand scenic Reuters Avto Reuters: Poslovili se bodo prepoznavni modeli znamke Renault

Danes predstavljeni program ima več elementov. Med drugim predvideva izboljšanje učinkovitosti in krčenje inženirskih stroškov, s čimer naj bi privarčevali 800 milijonov evrov. Optimizacija virov se v tem delu naslanja na razvoj strateških tehnologij z visoko dodano vrednostjo in večji poudarek na digitalizaciji.

Nadaljnjih 650 milijonov evrov naj bi Renault privarčeval z optimizacijo proizvodnje. V tej luči pričakuje zmanjšanje svetovne proizvodnje s štirih milijonov vozil v letu 2019 na 3,3 milijona vozil do leta 2024. V načrtu je tudi opustitev širitve v Maroku in Romuniji, preučili pa bodo še, kaj in kako s proizvodnjo v Rusiji. Spremembe se obetajo tudi v tovarnah v Franciji.

Revoz | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Renault megane RS Golfov razred Avto Resen namig, da se za vedno poslavlja renault megane

Fokus na električnih vozilih

Tu naj bi bil v prihodnje poudarek na strateških poslih, vezanih na električna vozila, lahka komercialna vozila, krožno gospodarstvo in inovacije z visoko dodano vrednostjo. Prav to naj bi predstavljalo temelj okrevanja.

Poleg tega naj bi francoski avtomobilski velikan 700 milijonov evrov prihranil z optimizacijo splošnih in tržnih stroškov.

Hkrati naj bi prihranke dosegel še s preusmeritvijo aktivnosti, pri čemer naj bi poskrbel za bolj primerno razporeditev virov. To naj bi zadevalo tako njegovo evropsko distribucijsko mrežo kot sistem na Kitajskem.

Varčevalni program, implementacija katerega naj bi bila skupaj vredna 1,2 milijarde evrov, bo vodstvo Renaulta zdaj predstavilo sindikatom.

Renault ZOE | Avtor: Saša Despot Saša Despot

nissan ariya 28. maja dan D Avto Veliki Nissanov načrt dobra novica tudi za Revoz?

Predsednik Renaulta Jean-Dominique Senard zagotavlja, da je njihov cilj zagotoviti vzdržnost podjetja in njegov dolgoročen razvoj, tako da bo proizvajalec v prihodnjih letih ostal pomemben igralec v avtomobilski industriji.

Avtomobilska industrija se je zaradi pandemije novega koronavirusa znašla v hudih težavah. Povpraševanje je namreč strmoglavilo.

Komentarjev 1
  • jakec1575 13:34 29.maj 2020.

    avtomobilska industrija je bila naphana. da so lahko zadostili nestrpnim trgom so producirali vecje stevilo vozil, kot so lahko prodali. Ljudje niso hoteli cakati avto vec kot 2 tedna. rezultat. Pokoplaisca novih neprodanih avtomobilov, okoljski dizaster zaradi tega in za ...prikaži več 1/3 ali vec drazja nova vozila. ker je treba pokriti strosek overprodukcije. Če bi vsi znali pocakati na avto 2 meseca. bi bili avti cenejsi, okolje bi manj trpelo in cena bi bila precej nizja.