Laurens van der Acker že več kot desetletje vodi Renaultov oblikovalski oddelek in je eden najbolj čislanih ljudi v avtomobilskem poslu. Skupaj z vodstvom francoskega velikana je tesno vpet v strategijo razvoja Renaulta, zato toliko bolj odmevajo njegove besede, s katerimi je namignil, da je zdajšnja generacija modela megane morda celo zadnja.
V pogovoru za britanski Auto Express je van der Acker izpostavil veliko negotovost, ki vlada v avtomobilski industriji, saj jo je kriza covida-19 našla ravno sredi velikega in dragega prestrukturiranja.
Renault megane je bil vse od premiere prve generacije leta 1995 eden paradnih konj francoske znamke, vendar pa je stalno upadanje prodaje ob hkratnem razvoju naslednje generacije vozil postavilo pod velik vprašaj prihodnost.
"Ko smo začeli našemu portfoliu električnih vozil dodajati nove modele, je postalo neizogibno, da bodo morala nekatera dosedanja vozila oditi, saj si ne moremo privoščiti hkratnega razvoja enih in drugih." je dejal Nizozemec. "Megane je del segmenta, kjer vlada velikanski pritisk. Denar pa moraš vložiti tja, kjer je prihodnost trga."
Že od leta 2010 prodaja megana v t. i. golfovem razredu tako kot tudi celotni segment upada. Če so jih takrat po Evropi prodali še več kot 460 tisoč meganov, so jih leta 2019 manj kot polovico te količine, le slabih 210 tisoč.