Pri Renaultu načrtujejo, da bodo prodali nekaj svojih trgovcev v Franciji in prodajo preselili na splet. Na ta način želijo zmanjšati stroške poslovanja. V naslednjih treh letih morajo stroške znižati za dve milijardi evrov.
Iz francoskega avtomobilskega giganta so v nedeljo sporočili, da bodo v okviru prestrukturiranja maloprodajnih poslov, ki naj bi se zaključilo do leta 2024, v Franciji prodali 10 prodajnih mest, da bi zagotovili "trajnostno in dobičkonosno rast" in se pripravili na prihodnost, v kateri se bo proces nakupa avtomobila spremenil in preselili na splet. Skupina Renault Retail Group bo prodala tudi poslovalnico na območju Pariza. Hkrati so sporoči, da bodo delovna mesta zaščitili.
Skupina Renault Retail Group, ki je v celoti v lasti skupine Renault Group, ima skupno 275 zastopnikov in 12.000 zaposlenih v 14 evropskih državah, trži pa znamke znamk Renault, Dacia in Nissan. V Franciji ima 94 poslovalnic.
Pri Renaultu pravijo, da je to drugo največje podjetje za avtomobilsko distribucijo v Evropi, v Franciji pa so odgovorni za 35 odstotkov prodaje in 20 odstotkov po vsej Evropi. Čeprav je Renault zmanjšal svojo udeležbo pri prodaji na drobno, pa so iz francoskega konkurenta PSA Group pretekli teden sporočil, da širijo svojo maloprodajno podružnico, zaposlili pa bodo 1300 ljudi. PSA Retail deluje v 10 evropskih državah in ima več kot 10.000 zaposlenih.
Tudi Volkswagen na internet
Prodajne mreže po Evropi nameravajo krčiti tudi drugi proizvajalci vozil. Volkswagen je že leta 2017 napovedal, da bo del prodaje preselil na internet. S tem želijo pri Volkswagnu privarčevati na stroških in hkrati spremeniti navade potrošnikov pri nakupu avtomobila, saj smo globoko v dobi digitalizacije. Pri VW želijo za desetino izboljšati dobičkonosnost svoje mreže, ki obsega 3.000 prodajnih salonov po Evropi, hkrati pa je strategije del obsežnih varčevalnih ukrepov, ki so posledica afere "dieselgate“ in prehoda na elektrifikacijo.