Novica je neuradna, saj jo Renault ni želel komentirati, Reuters pa v svojem ekskluzivnem članku navaja, da so se pogovarjali z virom, ki je blizu francoskega proizvajalca vozil. Konec meseca naj bi francoski proizvajalec vozil predstavil podoben načrt, kako bodo v naslednjih treh letih zmanjšali stroške za dve milijardi evrov.
To sovpada s strateško posodobitvijo Renaultovega japonskega partnerja Nissan, o katerem je Reuters pred kratkim pisal, da naj bi poslovil od Evrope in se osredotočil na trge v ZDA, na Kitajskem in na Japonskem, a so Japonci to novico dan kasneje zanikali in dejali, da bodo še vedno prisotni v Evropi. Kako, naj bi bilo znano 28. maja, ko naj bi po pisanju Reutersa tudi Renault oznanil, od katerih modelov se poslavlja.
Manj enoprostorcev, več SUV-jev
"Načrt še ni dokončno potrjen, a espace, (kompaktni enoprostorec), scenic in veliko limuzino talismana, je že treba prečrtati iz prihodnjega programa izdelkov,« je za Reuters dejal vir blizu Renaulta in dodal: »Skratka, manj enoprostorcev in večja osredotočenost na križance in športne terence.«
Podjetje je leta 2009 že prevetrilo svojo linijo, vendar v katalogih še vedno najdemo med 45 in 50 modelov lastne blagovne znamke, pa tudi modele Dacia, RSM, Lada in Alpine.
V ospredje elektrifikacija
Renault je model espace predstavil leta 1984, do zdaj pa je prodal 1,3 milijona vozil. Avto je postal eden najbolj prepoznavnih modelov znamke in eden najbolj prepoznavnih enoprostorcev nasploh, vsaj v Evropi. Peta generacija modela, ki je na trgu od leta 2015, pa se spopada s konkurenco SUV-jev, prodaja espaca pa se je lani zmanjšala za 21 % na slabih 10.000 enot.
Espace, pa tudi kompaktni enoprostorec scenic - še eden izmed Renaultovih nekdanjih prodajnih uspešnih produktov, naj bi z umikom utrla pot novemu modelu kadjar, SUV-ju s petsedežno in sedemsedežno različico, za Reuters navajata dva vira.
Renault bo v prihodnje velike upe polagal v električna vozila. Bil je med prvimi, ki je množično začel s proizvodnjo električnih modelov, že pred več kot desetletjem. Novi modeli bodo temeljili na novi električni platformi zveze Renault-Nissan.
Brez odpuščanj
Da bi zmanjšali stroške in povečali dobičkonosnost, namerava Renault iz povezave z Nissanom in Mitsubishijem izluščiti več sinergij, prodati nepremičninsko premoženje in zaustaviti poslovanje na trgih, ki ustvarjajo izgubo, kot je Kitajska, o čemer smo že pisali.
Namestnica generalnega direktorja Clotilde Delbos je dejala, da pri zniževanju stroškov ne bo nobenega tabuja, na primer, da bi se zbujali strah pred zmanjšanjem delovnih mest in zaprtjem tovarn.