Kot zanimivost naj omenimo izsledke raziskave, ki razkriva, da ljudem, ki vozijo avtomobile svetlejših odtenkov, primanjkuje samozavesti.
Morda bomo nekoč v prihodnosti vozili avtomobile, ki jim bomo z vrtenjem gumba spreminjali barvo. Takrat s samozavestjo ne bo več težav. Raziskava tržne družbe CNW Market Research ruši mit, da ljudje v avtomobilih z vpadljivimi ali celo kričeče živimi barvami pokajo od zaupanja vase. Prav nasprotno, te barve po ugotovitvah omenjene raziskave z večjo verjetnostjo kažejo, da vam samozavesti primanjkuje. Res pa je, da so takšni vozniki praviloma živahnejšega vedenja.
Raziskovalci trdijo, da so se prav na dnu barvne lestvice znašli vozniki črnih avtomobilov. Nadpovprečno samozavestni pa so glede na raziskavo v povprečju vozniki avtomobilov temnejših barv, predvsem temnomodre ali smaragdno zelene.
Umirjene temne, spremenljive žive
Povezave z barvami je mogoče vleči tudi na drugih področjih voznikove osebnosti. Tako naj bi umirjeni ljudje raje uporabljali manj vpadljive odtenke (črna, temnomodra ali siva), medtem ko se z energijo nabiti ljudje, ki velikokrat menjajo razpoloženje, najbolje počutijo v kričečih barvah (oranžna, rdeča, živo rumena). Spet so nekje v sredini vozniki avtomobilov bele barve.