Kenijski Mobius je leta 2014 odprl svoj prvi prodajni salon v okolici prestolnice Nairobi. V sosednjem salonu so prodajali luksuzne porscheje.
Kenijski Mobius za razliko od luksuznih športnih porschejev ne ponuja prestižna. Terenski mobius 2 nima električno pomičnih stekel. Robustnost vozila poudarjajo z jeklenimi platišči. Želeli so, da je vozilo trpežno in prilagojeno robustnim afriškim cestam, a zanesljivo in predvsem poceni. Edini cilj podjetja Mobius Motors je prodajati vozil, ki je oblikovano, razvito in izdelano v Afriki. V prvi seriji so izdelali 50 avtomobilov. Cena vozila je bila osem tisočakov evrov in pol.
A v petih letih se ni zgodilo veliko. Proizvedli so vsega omenjenih 50 vozil. Prehiteli so jih uveljavljeni proizvajalci vozil kot sta Toyota in Volkswagen in celo afriška proizvajalca vozil Kiira Motors iz Ugande ter Innoson Motors iz Nigerije. Tako kot tudi veliki proizvajalci so se pri Mobiusu soočili s težavo uvoza poceni vozil.
"Pot je trnova", je priznal Joel Jackson, 34-letni ustanovitelj Mobius Motors, ki sicer prihaja iz Londona. Že pred desetletjem je sanjal, da bo v Afriki izdeloval avtomobile za Afričane. V Kenijo se je zaljubil med svojim službenim potovanjem. Očitno pa Afričanov ne premami niti cena novega vozila, ki je enakovredno ceni rabljenega vozila uveljavljenega proizvajalca vozil, kot sta omenjeni znamki Toyota in Volkswagen.
Težave so se pojavile tudi v proizvodnji. Dobili so 400 naročil, za katere so kupci odšteli okoli 300 evrov avansa. Jackson se po svetu trudi dobiti investitorje, da bi lahko proizvodnjo v popolnosti tudi zagnal. Trenutno z naročili zamujajo za eno leto.
"Veliko denarja porabimo za proizvodnjo, znatne količine pa tudi za razvoj in raziskave," pravi. Nigerijskemu Innosonu gre veliko bolje, saj je v prvih osmih letih prodal že več kot 10 tisoč vozil. Kiira, v kateri ima Uganda 96-odstotni lastniški delež, trenutno gradi tovarno, vredno skoraj 40 milijonov evrov, v kateri bodo na leto proizvedli 5.000 avtomobilov. Vendar pa so pri podjetju od leta 2011 naprej izdelali zgolj tri prototipe.
Rodney Muhumuza, glavni finančnik pri podjetju Kiira pravi, da je, kljub temu, da gre v večinski lasti za državno podjetje, cilj dolgoročno postati zasebno podjetje.
V vzhodni Afriki, na trgih, ki vključujejo Kenijo, Ugando, Rwando, Burundi, Tanzanija in Južni Sudan nameravajo v naslednjem desetletju podvojiti prodajo novih vozil na pol milijona na leto. Velik tržni delež pa si nameravajo odrezati prav afriški proizvajalci vozil.