Avto
24 ogledov

Idealni družinsko-poslovni partner

Berlingo izgleda dobro in se tako tudi pelje. (Foto: Gregor Prebil)
1/39
Žurnal24 main
Družinsko naravnanih modelov na trgu je lepo število. Tudi Citroën ima za tovrstne kupce kar nekaj želez v ognju, eno boljših pa je tudi berlingo multispace.

Ta ponudi do tri kubike velik prostor v prtljažniku ali opcijo sedmih sedežev v treh vrstah. Preseneti pa tudi glede skoraj limuzinskega udobja in nenazadnje cene.

Centimetrov in litrov na pretek
Njegovi glavni prednosti sta vsekakor prostornost in prilagodljivost in glede tega ima multispace kar nekaj adutov v rokavu. Skozi celotno dolžino avta je razporejena pričakovana količina odlagališč, pogrešali smo le kakšen velik zaprt predal med sprednjima sedežema. Tam so namesto tega le nekoliko nizko razporejena odlagališča, ki so sicer oblazinjena, a plitka, tako da vsebina rada poleti po kabini. Sedeže (v drugi in tretji vrsti) lahko po želji preklapljate in vzamete iz vozila, slabost pa je, da klop v drugi vrsti ni pomična. Je pa možno preklopiti tudi sopotnikov sedež, s čimer lahko prevažamo tudi do tri metre dolge predmete. Še bolje pa se testnik odreže pri prostornosti, saj kljub temu, da meter v dolžino pokaže konkretno manj kot štiri metre in pol, v prtljažniku in ob podrtih sedežih v drugi vrsti ponudi do tri kubike velik prostor. Posebnost sta še dva dodatna sedeža v zadku, ki ju lahko, ko ju ne potrebujemo, prislonimo ob klop in pridobimo pri prostoru. Nalaganje je zaradi nizkega roba in odsotnosti stopnice na drugi strani enostavno, nekoliko zmotijo le velika in okorna prtljažna vrata.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Veliko opreme, ki je tu ne pričakuješ
Čeprav paket opreme multispace ne predstavlja viška ponudbe, pa ta za smiselno ceno ponudi veliko limuzinskega udobja ali bolje rečeno opreme. Potnika na prednjih sedežih imata ročici za naslon roke, pred potnikoma je dvoobmočna klimatska naprava in avdio enota s CD-MP3-predvajalnikom, pred voznikom pa še ročica za njegovo upravljanje. Slednji manevrira tudi z tempomatom, ki je serijski, v pomoč pri parkiranju so mu parkirna pomagala. Slabše se obnese senzor za dež, ki se je tudi tu izkazal za preveč "živčnega“. Pogrešili smo tudi v usnje oblečen volanski obroč.

Zmogljivi dizel najboljša izbira
Motor, ki je poganjal testnika, je najboljša izbira, saj svoje prave, beri delavske barve, pokaže pri polni naloženosti avtomobila. Motor je v primerjavi s predhodnim (modelom) izgubil nekaj prostornine, kar na papirju pomeni manj navora, a zaradi moderne zasnove (overboost funkcija) ni tako. Motor dobro vleče že malo nad 1.000 vrtljaji, je pa res, da je v slogu velikoprostorcev malo rezerve pri zvočni izolaciji, saj je motor že v prostem teku dobro slišen. Prepričal nas je tako glede zmogljivosti kot porabe, saj smo na testu namerili porabo malo nad sedem litrov plinskega olja, dobili smo občutek, da bi shajal tudi s slabim litrom manj. Glede lege na cesti lahko rečemo, da je podvozje dobro zasnovano, nekoliko zmoti le vzmetenje, saj se le-to pri vožnji po slabše trasirani cesti rado večkrat oglasi.
Še beseda ali dve o ceni. Ta je glede na mere, motorizacijo in založenost z opremo več kot korektna.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Podatki o vozilu: (Citroën berlingo 1.6 Hdi (80 kW) multispace)
Motor: 1.560 cm3
Vrsta: vrstni štirivaljni turbodizelski
Moč: 80 kW (109 KM)/4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 240–260 Nm/ pri 1.750 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,2 litra/100 km, 147 g CO2/km
Zmogljivosti: 173 km/h, 12,5 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.380x1.810x 1.852 medosna razdalja 2., prtljažnik (v litrih): 678–3.000
Cena: 18.160/21.610 EUR

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.