Ob tem pa je žal poskočila tudi cena. Ix35 prepoznamo po dinamičnem videzu, znotraj pa ponudi pričakovano mero prostora in nadpovprečno količino opreme. Kljub temu znotraj na določenih mestih deluje preveč plastično, ergonomija bi tudi lahko bila boljša. V iskanju nižje cene bi se mi raje odločili za prav tako (dovolj) bogato opremljenega style, ki ceno spusti na 28 tisočakov.
Oblika v slogu najboljših
Oblikovalci so pod videz napisali fluidni dizajn in glede na linije, ki jih rišejo motorna maska in tiste vidne na boku lahko rečemo, da je to primerna analogija. Tako prednja kot zadnja svetila so zelo sodobna in ostro zašiljena, niso pa pozabili niti na podrobnosti, kot so LED-diode pri smerokazih v vzvratnih ogledalih. Smo pa te pogrešali pri zadnjih svetilih. Veliko je tudi kroma, skoncentriran je na motorni maski in okoli meglenk, obdaja pa tudi vratne kljuke. Svoje k celoti doda tudi v črno barvo odeta streha, ki skriva dve strešni okni. Glede na končno ceno smo tako pogrešali le ksenonska svetila.
Konkurenčen glede prostora, opreme še več
Znotraj potnike pozdravi pričakovana količina prostora, ki je nekje v razrednem povprečju, to pa pomeni, da zna včasih zmanjkati kakšen centimeter pri kolenih v drugi vrsti in za glave v obeh. Nad potniki se razprostirata dve strešni okni večjega premera, prednje je tudi pomično. Materiali so pri tem paketu opreme zelo dobri, boljši, kot pričakuješ od hyundaija te velikosti. Veliko je aluminija, ki je tudi logično razporejen. Manj ugleden pa je podaljšek sredinske konzole, ki je le preveč plastičen, enako velja za plastiko na vrhu sredinske konzole, ki je tudi pretrda. Se pa ix35 odkupi z dobro profiliranimi sedeži iz voljnega usnja, je pa res, da je sedalni del še vedno prekratek. Preseneti pa dejstvo, da so vsi štirje sedeži ogrevani, saj je to v tem razredu prej izjema kot pravilo. Ne zmanjka niti druge opreme, ki vključuje tudi navigacijo z zaslonom na dotik in kamero za vzvratno vožnjo, bi pa senzorje na zadku raje videli na prednjem delu vozila. K videzu se lepo podajo serijska 18-palčna platišča, v vozilo pa vstopite in ga zaženete brez ključa. Pograjati pa moramo nekoliko nerodno postavljeno zapiralo za zaklenitev vozila, ki smo ga ob izhodu večkrat pomotoma pritisnili, s čimer bi se ob nepazljivosti lahko zaklenili iz vozila. Grajo si zasluži tudi še zgolj voznikovo impulzno odpiranje stranske šipe, toda celostno gledano so to zgolj malenkosti. Večjih pomislekov pri tem modelu nismo imeli, presenetilo pa nas je dejstvo da je v dnu 591-litrskega osnovnega prtljažnika rezervno kolo normalne velikosti in celo na litem platišču.
V nosu zmogljiv dizel, davek terja avtomatika
Presenetil nas je tudi motor, saj iz dveh litrov prosotrnine iztisne zajetnih 135 kilovatov. Ampak ta številka je impresivna le na papirju. V praksi je slika nekoliko drugačna. Šeststopenjska avtomatika mu sicer pristoji, a motor kar malce zamori, saj terja davek pri pospeških. Ekonačin je ob tem povsem nepotreben, saj zgolj oslabi moč motorja. Je pa ix35 zelo udobna potovalna limuzina tudi zaradi zmogljivega podvozja, le športnost je pri tem zaradi mehkega in premalo natančnega volanskega mehanizma nekoliko okrnjena. Pogon je v normalnih voznih razmerah speljan na prednji kolesni par, po potrebi pa elektronska sklopka potreben del navora pošlje tudi na zadnji kolesni par. Pogon je možno tudi zakleniti, je pa tipka za to nekoliko nerodno (skrito) postavljena. Ima pa tudi sistem za nadzorovan spust po klancu, kjer elektronika omeji vrtljaje.
Cena je glede na videno pričakovana, a za to znamko vseeno nekoliko visoka. Ix35 tako dihajo za ovratnik tako hišni santa fe kot tudi številna (tudi nemška) podobno velika konkurenca. Kljub temu pa se za prodajni uspeh modela ne bojimo, saj s cenejšim paketom opreme pomeni (tudi) ugoden nakup.
Podatki o vozilu: (Hyundai ix35 2,0 CRDi HP 4WD aut. premium)
Motor: 1.995 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 135 kW (184 KM)/pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 392 Nm/ med 1.800 in 2.500 vrtljaji na minuto
Poraba: 8,6 litra/100 km, 197 gramov CO2
Zmogljivosti: 195 km/h, 10,1 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.410x1.820x 1.660, medosna razdalja 2.640, prtljažnik (v litrih): 591-1.436
Cena: 31.540 EUR