Avto
7 ogledov

Golf zgoraj brez piše četrto poglavje

Volkswagen golf kabriolet
1/7
Boštjan Horvat
Četrto generacijo golfa cabria zaznamuje bolj položno vetrobransko steklo in dejstvo, da sedaj nima več varnostnega loka. Tega je namreč nadomestila aktivna zaščita, ki v primeru prevračanja skoči iz ležišča in zavaruje potnike.

Novost pa predstavlja tudi trislojna platnena streha, katere mehanizem potrebuje za odprtje le devet sekund. Cabrio pa je dobil tudi mnogo napredne tehnike, ki je v tem segmentu prej izjema kot pravilo.

Podoben, a vseeno konkretno drugačen od golfa
Podobnost s petvratnim golfom, ki cabriu sicer služi kot osnova, je sicer več kot očitna, vseeno pa ju loči kar nekaj detajlov. Ti se začnejo pri naklonskem kotu vetrobranskega stekla, ki je občutno položnejše, zaradi popolnoma ravne ramenske linije deluje elegantno, platnena streha pa ta občutek še podkrepi. Zadek ali bolje rečeno njegov zaključek je bolj limuzinski (kratek previs za streho), pod pokrovom pa se skriva prtljažnik, ki je ne glede na to, ali je streha razprta ali ne, vedno 250-litrski. Platnena streha namreč zasede manj prostora kot trdna, mehanizem pa jo pospravi v poseben prostor za sedeža v drugi vrsti. Slednja sta sicer bolj zasilne narave, kar je bilo glede na 4,25-metrsko dolžino za pričakovati. Imata pa sprednja sedeža tako imenovani easy entry funkcijo, zaradi česar je vstopanje mnogo lažje.

Le en nadpovprečno bogat paket opreme
Paket opreme je zgolj eden, vsebuje pa vse, kar nujno potrebujete in še več. Serijska sta namreč tako ESC sistem kot climatic (polavtomatska klimatska naprava), 16-palčna platišča pa so lita. Med dodatki najdemo tudi številne pakete dodatkov, kot so: paket design &style, paket performance ter comfort in technik. Slednji vključuje tudi kar nekaj novodobne tehnike v obliki sistema light assist, ki samodejno preklaplja med dolgimi in kratkimi lučmi. Na voljo pa je tudi 2.0 parkirni asistent in pa dinamično uravnavanje trdote podvozja – DCC. Proti doplačilu pa se lahko odločite tudi za usnje vienna, ki je ob močnem soncu tudi za 20 stopinj hladnejše kot navadno napa usnje.

Volkswagen golf kabriolet | Avtor: Boštjan Horvat Boštjan Horvat
Za zdaj trije motorji, kasneje še dva
Pri motorjih je tako, da so za sedaj na voljo dva bencinska in en dizelski agregat, z močjo od 77 do 118 kilovatov. Dizelski 1,6 TDI je na voljo tudi v izvedbi bluemotion technology in v ozračje izpusti le 117 gramov CO2. Pri tem agregatu je menjalnik le petstopenjski ročni, drugače ima prestavno razmerje več. Pri zmogljivejšem od obeh bencinarjev se lahko odločite tudi za novo sedemstopenjsko DSG avtomatiko (mokri karter). Konec leta pa bosta ponudbo dopolnila še dva, bolj zmogljiva motorja.

Letos 25, drugo leto 40 vozil
Cene za brezstrešnega golfa se pričnejo pri 20.881 evrih na bencinski (1.2 TSI) in pri 22.540 na dizelski strani. Za 1.4 TSi boste odšteli najmanj 22.309 evrov, za DSG menjalnik pa dodali še dodatnih 1.900 evrov. Če te cene primerjamo z eosovimi, potem je golf cabrio v povprečju okoli štiri do pet tisočakov cenejši.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.