Pred četrt stoletja se je v Murski Soboti z odprtjem prodajalne z avtomobilskimi deli in tremi zaposlenimi začela zgodba o uspehu.
Skupina GMT 25 let kasneje na čelu z lastnikom družbe Vladom Karolyjem praznuje častitljiv jubilej, njena družina pa se je povečala na več kot 300 zaposlenih in 54 poslovnih enot. Danes skupino GMT sestavljajo družbe GMT, Adel, Anet in Sec Lubes.
Tomaž Gider, prokurist podjetja GMT je pojasnil, kakšni so bili začetki: „Vse se je začelo leta 1992 v skromnem najetem prodajnem prostoru na 35 kvadratnih metrih v Murski Soboti. Vsi trije so še danes zaposleni v podjetju, ki upravlja že z več kot 40 tisoč kvadratnih metrov površin.
Zadnja pridobitev je sodoben logistični center, ki se razprostira na 12 tisoč kvadratnih metrih, v njem je za 28 kilometrov poličnih regalov in prostora za 10 tisoč evropaletnih mest. Vse skupaj povezuje 700 metrov avtomatiziranega transportnega traku.
Trgovec z rezervnimi deli GMT z novim logističnim centrom, v katerega so investirali osem milijonov evrov, napoveduje nadaljnje širitve in željo po tem, da postanejo še bolj globalni igralec, kot so zdaj, ko obvladujejo vse trge nekdanje Jugoslavije in še Bolgarskega. Prepričani so, da, če nekdo oljni filter dostavi iz Berlina v Mursko Soboto, lahko tudi oni oljni filter spravijo iz Murske Sobote vsaj do Helsinkov na Finskem.
V Murski Soboti imajo poleg logističnih prostorov tudi sedež podjetja. Zakaj v Murski Soboti? Ker so izračunali, da je mesto, kjer se je začela zgodba najbolj primerno, saj v radiu 250 kilometrov obvladujejo 15 milijonski trg, dve uri in pol vožnje stran pa imajo v dosegu štiri evropske prestolnice. Hkrati s tem dokazujejo, da ne želijo obrniti hrbta domačemu okolju in tako ohranjajo delovna mesta v Murski Soboti in njeni okolici. Tako so logistični center načrtovala in zgradila izključno podjetja iz lokalnega okolja in si s tem zagotovila priporočilo za pridobitev poslov v prihodnosti.
„Promet skupine želimo povečati in preseči magično mejo 100 milijonov evrov konsolidiranih prihodkov. Želimo si, seveda s podporo naših dobaviteljev, aktivne prodajne prodore na trge Avstrije in Madžarske in še naprej stabilno in dobičkonosno poslovati,“ pojasnjuje Gider.
Logistični center ni zadnja naložba, saj sledi digitalizacija poslovanja in informatizacija, ki spreminja način poslovanja. Velika novost, ki se je kot potreba izkazala na raznih izobraževanjih in tehnoloških konferencah, je Avtoakademija, kjer bodo pod vodstvom trikratnega Mehanika leta Primoža Rožnika od leta 2018 dalje ponujali strokovno znanje vsem mehanikom, ki bodo to želeli.