Head-up zasloni (HUD) v avtomobilih niso novotarija in vsak avtomobil, ki ga ima (tovarniško) vgrajenega, je do voznika precej prijaznejši in varnejši, saj vozniku ni potrebno spuščati pogleda s ceste, vseeno pa na vetrobranskem steklu ali majhnem stekelcu naprave vidi vse bistvene potovalne podatke. Razlog, da jih vozniki niso množično sprejeli, je predvsem cena, ki se prične pri okoli 800 evrih in pičlo število avtomobilskih znamk, ki ga ponujajo.
Varnost za precej nižjo ceno
Garminov HUD preskoči obe oviri, saj je mogoče napravico kompaktnih mer montirati pred voznika v praktično vsakem avtomobilu (ali kombiju), tudi cena 152 evrov je sprejemljiva.
Navigacija lahko teče v ozadju pri ugasnjenem zaslonu telefona, saj HUD prek prosojnih, a dobro vidnih smernih puščic usmerja voznika, mu prikazuje natančno potovalno hitrost (GPS je precej natančnejši od avtomobila) ali opozarja pred stacionarnimi radarji. Istočasno ugasnjen telefon varčuje z baterijo, so pa pri Garminu hvalevredno poskrbeli za skrb glede dotoka energije, saj ima vtikač HUD-a na hrbtni strani še dodaten USB vhod za priklop mobilnika, tako da se lahko hkrati napajata obe napravi.
Med testom je HUD deloval brez napak, po prvem postopku povezovanja prek bluetootha je napravica ob vsakem novem vstopu v avtomobil sama zaznala telefon. A pogoj je, da je telefonu v ozadju teče Navigon program, v nasprotnem naprava med iskanjem "partnerja" brezciljno suka puščice. V plus ji lahko pripišemo, da je mogoče stekelce, na katerega projecira podatke, odstraniti, tako da podatke odseva neposredno na vetrobransko steklo na posebno folijo, ki se jo nalepi na najboljše mesto in je priložena kompletu.
Koga utegne motiti dejstvo, da naprava nima baterije, zato mora biti za delovanje več čas "na kablu". Tudi kabel pa je potrebno na nek bolj ali manj viden način speljati prek armaturke do najbližje 12 V vtičnice.
Končna ocena
Medtem ko klasične navigacijske naprave zaradi pametnih telefonov že po malem izumirajo, je HUD zelo dobrodošel korak naprej za približno isto ceno. A če si predstavljamo še korak dlje v prihodnost, bo verjetno projekcija podatkov z navigacije med vožnjo res postala del vsakdana šele s prodorom naprednih očal, kot jih je že predstavil Google.