Posebnost voznikove zračne blazine je njen spodnji del, ki je tako oblikovan, da v primeru sprožitve ustvari poseben žep. Zaradi tega blazina ublaži udarec v spodnji del voznika in zmanjša pritisk na prsi in rebra.
V najnovejši model explorerja (v Evropi ni na prodaj) so začeli vgrajevati blazine, skrite v varnostne pasove zadaj sedečih potnikov.
Stranske zračne blazine in varnostna zavesa pa imajo posebne ventile za odvod plinov v ramenskem območju, s pomočjo katerih se aktivirana blazina prilagodi velikosti in masi potnikov. Manjši oz. lažji potnik ob trku namreč ne ustvari dovoljšnjega pritiska, da bi zaprl ventile, zato se ta ne napolni popolnoma, saj plini sproti uidejo na prosto. Kot posledica je udarec ob blazine razmeroma bolj mehak. Težji in višji potniki pa na drugi strani ustvarijo dovolj pritiska, da zaprejo ventile in tako omogočijo popolno napolnitev blazine.
Senzorji spremljajo maso potnika
Ford je prilagodljive ventile uporabil tudi za sopotnikovo zračno blazino. Posebni senzorji za maso v sedežu sopotnika namreč sproti ocenjujejo, v kakšnem obsegu naj se napolni sopotnikova blazina v primeru trka. Ventili tako ob sprožitvi blazine ustrezno količino plina spustijo na plano.
Novost bo najprej na voljo v focusih modelnega leta 2012, ki se bo pričel prodajati v prvih mesecih prihodnjega leta. Nove zračne blazine bodo nato prevzeli še drugi modeli znamke.