Pri Fordu so v najnovejši generaciji sistema za komunikacije in razvedrilo, ki voznikom med drugim omogoča upravljanje povezanih pametnih telefonov, zvočnega in navigacijskega sistema ter funkcij klimatske naprave s še bolj pogovornimi glasovnimi ukazi, konkretno posodobili programsko opremo.
V primerjavi s prejšnjo generacijo je zdaj upravljanje s sistemom na dotik hitrejše, zaradi procesorske posodobitve je zaslon bolj odziven, ikone pa so večje in bolj logične. Zdaj je manj zmede med ukazi, saj je vse skupaj bolj pregledno, za nekaj korakov so skrajšali povezovanje z bluetoothom ali pa iskanje po navigacijski napravi, ki ponudi 3D grafični prikaz.
Mesarji bodo lažje pritiskali po ekranu
Preizkusili smo glasovno upravljanje, ki žal ne deluje v slovenskem jeziku, zato je za naš trg tudi slabše uporaben. Sistem namreč ne prepoznava različne naglase, zato je treba besede, kot je "želim kavo, iščem parkirišče ali bencinsko postajo" izgovoriti jasno v angleškem jeziku.
Sistem po pritisku na gumb in izgovorjavi ukaza nastavi navigacijo, ki voznika in potnike vodi na primer do letališča v Vilni, kamor smo se v okviru „road tripa“ KugAdventure odpravili od Varšave na Poljsem do litovske prestolnice.
Še vedno brez head-up zaslona
Všeč mi je, da so pri Fordu pri snovanju novega Synca upoštevali predvsem glas uporabnikov - zato tudi deluje uporabnikom bolj prijazno. Ford je v razvoj sistema iz različnih raziskav vključil 22 tisoč komentarjev in ugotovitev uporabnikov.
Navigacija izpisuje podatke tudi v 3D obliki. Karte so pregledne, vozniku pa se vsak odsek na deljivem ekranu izriše tudi v obliki ceste, ne zgolj zemljevida in smerne puščice. Na skoraj 600 kilometrov dolgi trasi je navigacijska naprava zmedeno delovala le enkrat. Pri Fordu se še niso odločili za uporabo head-up displaya, ki najbolj pomembne podatke prezrcali na vetrobransko steklo. To je rešitev, ki se jo poslužuje vse več konkurentov, med drugim Renault in Mazda. Navigacija se ne izpisuje niti na zaslonu med merilniki.
Najnovejša generacija Synca omogoča tudi lokalizirano pomoč v sili, in sicer brezplačno. Če pride do prometne nesreče in sprožitve varnostnih blazin, se preko sistema Bluettotha mobilni telefon povežejo z reševalno službo v ustreznem jeziku, ne glede na to, kje se nahaja vozilo. Pomoč v sili enotam prve pomoči sporoči lokacijo vozila, da lahko pošljejo ustrezna reševalna vozila na kraj nezgode. Pri uvozniku za Ford v Sloveniji so nam zagotovili, da sistem deluje tudi pri nas in da je v preteklosti že sam sprožil klic na pomoč v primeru prometne nesreče.
Boljša povezljivost s pametnimi telefoni
Uporabniki iPhonov lahko uporabljajo storitev AppleCarplay, ki omogoča dostop do imenika na telefonu glasbenih datotek, lažje je prejemanj in pošiljanje tekstovnih sporočil. Za uporabnike androidov je namenjen sistem Android Auto. Možna je tudi povezava z internetom. Ko se uporabnik poveže s sistemom wi-fi, vozilo samodejno v sistem prenese posodobitve.
Na voljo je tudi nabor novih aplikacij, na primer Ford Service App, s katero si olajšamo načrtovanje poti, saj se na navigacijskih zemljevidih prikazujejo spletne prometne informacije, ki se prilagajajo spremembam razmeram v prometu.
Očitno so upoštevali tudi tvoje pripombe, saj piše, da gre za novo generacijo, pri kateri so upoštevali pripombe voznikov, oz. lasntikov vozil. Drugač pa so včeraj pisali o primerjavi multimedij, tudi Fordove.http://www.zurnal24.si/test-najboljsi-karavan-karavani-dizel-cena-stroski-seat-leon-golf-skoda-octavia-ford-focus-renault-megane-astra-peugeot-308-toyota-auris-kia-ceed-clanek-280796
Edino potrebna, uporabna in uporabljana dodatna oprema v avtomobilu: upravljanje radia na volanu, kamera, ki snema vožnjo spredaj in zadaj, navigacija in prostoročno telefoniranje.
Uredništvo pridno briše komentarje, upam da tega ne bo. Sam vozim forda bmax-a in glasovno upravljanje je popolnoma neuporabno. Angleščina, nemščina, umetnost je izreči besedo, da te razume sync! Z nivojem hrupa v kabini - višja hitrost pa je še… ...prikaži več bistveno slabše! Ford veliko stvari ponuja a v stilu kr neki... Sam sem imel negativno izkušnjo z radiom, ki je slabši od večine konkurenčnih modelov, in odgovor servisa, ja tak radio je, ne moremo nič napraviti. Celo tržna inšpekcija se distancira od pomoči uporabnikom, za dokazovanje pa bi rabili celo celo sodnega izvedenca, tožiti Forda, skratka z Fordom samo sanjate mokre sanje o nekem popolnem njihovem izdelku.. Realnost pa je, da stranki Ford proda polizdelek, posebej na področju infotaimenta.