Ferrari je letos predstavil hibridno različico modela 599 HY-KERS. Sledil je Porsche s predstavitvijo hibridnega 911 GT3 R Hybrid s katerim bo tekmoval tudi na dirkalnih stezah.
Proizvajalca avtomobilske eksotika pa nista osamljena. Mercedes je že napovedal popolnoma električni SLS AMG, Audi se že mesece poigrava z idejo o električnem R8, BMW pa je že prižgal zeleno luč za proizvodnjo fascinantnega hibridnega športnega koncepta Vision EfficientDynamics. Morda se na prvi pogled zdi, da je prihod omenjenih vozil oddaljen še svetlobna leta, vendar pa naj vas potolažimo, saj naj bi prvi modeli na cesti zaživeli že leta 2012. Razlogov za to je veliko. Bogataši, ki kupujejo takšne avtomobile radi poudarjajo, da pri avtomobilih išče vozne sposobnosti, hkrati pa si z oznako "eko" utrujejo imidž. Seveda pa to ni edini vzrok za začetek proizvodnje. Superavtomobili visokega razreda so bili vedno primer visoke tehnologije, ekološka nastrojenost pa je danes del tehnološkega napredka.
Proizvajalci se trudijo izumiti nekaj, s čimer bomo omenjenim avtomobilom nekoč nadeli status tehnoloških dinozavrov. Uvajanje hibridnih in električnih superavtomobilov bo hkrati pomagalo k hitrejši uveljavitvi komercialnih visokoserijskih modelov, za katere mnogi ljubitelji avtomobilov danes menijo, da so dolgočasni. Vseeno pa tehnološki napredek stane. Porsche svoj model 918 Spyder ceni na okoli pol milijona evrov, prva ugibanja o BMW-jevem hibridnem novincu pa razkrivajo ceno okoli 150 tisočakov.