14 let po odprtju Šentviškega predora naj bi luč na koncu predora končno ugledala še zadnja etapa tega nikoli dokončanega projekta. Priključek iz predora na Celovško cesto proti središču Ljubljane namreč tudi po vseh teh letih ni bil izgotovljen, razlog ves ta čas pa so bili dolgotrajni pravni postopki v zvezi s pridobivanjem zemljišč, pogojeni tudi z dednimi postopki.
Z Darsa sporočajo, da se stvar premika in da so že vložili potrebne dokumente za pridobitev gradbenega dovoljenja. Tega pričakujejo še letos, tako da bi dela lahko začeli v letu 2023, sporočajo.
Seveda bo to v času gradnje prineslo tudi ovire pri pretočnosti prometa na tem zelo obremenjenem priključku, kjer se stikajo prometni tokovi z avtoceste in na relaciji Ljubljana - Medvode - Škofja Loka.
Načrt predvideva vzpostavitev novega pasu ceste, ki bo takoj po izhodu iz predora prek novega nadvoza prek kolesarske in pešpoti vodil na pospeševalni pas, ta pa se bo vključil v obstoječo dvopasovnico proti središču.
Prav tako bo omogočeno zavijanje s Celovške ceste na levo v predor proti zahodni obvoznici. Temu bo pred semaforjem namenjen nov ločen pas.
Bi pa predlagal, da tile strokovnjaki začnejo ali pa vsaj pogledajo kak vido na youtube cities skylines igrico kjer imaš ogromno križišč in krožišč + ostalo kar zraven spada.
Tole na sliki izgleda kot najcenejša kratkotrajna rešitev. Če bi se malo bolj potrudili in ne bi bili tako denarno pogoltni bi lahko naredili dosti bolje in celo brez semaforjev. Sklepam po slikah!
si predstavljate imate vec kot 100 let staro kmetijo in neposredno zraven gre prikljucek. takemu cloveku je treba dati posteno odskodnino in posteno novo parcelo. ne mores kar rit po tujem. vsi vi rili po tujem, dokler ne gre mimo… ...prikaži več njihove hise. tu gre tudi za custva. Ve se kaj je poštena odškodnina.