Z dogovorom, ki so ga Italijani po mesecih pogajanj dosegli z vplivno zvezo sindikatov UAE, bo v lastništvo Fiata prešel še preostanek delnic, ki je bil doslej v lasti sklada za zdravstveno varstvo Chryslerjevih upokojencev VEBA.
Kot poroča Reuters, bo Chrysler skladu izplačal za 1,4 milijarde evrov, Fiat pa bo primaknil še 1,3 milijarde. Po podpisu pogodbe pa se je Chrysler skladu obvezal izplačati še okoli 500 milijonov evrov.
S popolnim prevzemom se izpolnjuje cilj prvega moža Fiata Sergia Marchionneja, po katerem bo nastal sedmi največji avtomobilski proizvajalec na svetu, ki bo precej bolj pripravljen na izzive današnjega globalnega trga. Že sedaj pa si znamki izmenjujeta tehnologijo, nekaj modelov pa je tudi takšnih, ki se na enem ali drugem trgu prodajajo zgolj z različnim emblemom na motornem pokrovu.
Marchionne je na čelu obeh znamk od leta 2009, ko je Fiat med prestrukturiranjem upehanega ameriškega avtomobilskega sektorja vstopil v skoraj propadlega Chrylserja. Ta se je takrat šele dobro razšel z nemškim Daimlerjem.