BMW Z4 resnici na ljubi ni doživel niti približno takšne priljubljenosti, kot jo je v 90. letih žel njegov predhodnik Z3.
Z4 je doživel dve generaciji, slednja pa je bila po izgledu precej prijaznejša očem, a je bil vseeno avto dokaj redek pojav na cesti. Razlog je precej enostaven, saj je roadster Z4 veljal za pretirano drag avto, ki obenem tudi ni ponujal posebnih vozniških presežkov. Imel je močne motorje in trdo zložljivo streho, to je res, a si je kritike prislužil zaradi neprepričljivega oziroma nezabavnega podvozja. Če vemo, da trg za podobno ceno že ponuja porscheja boxsterja in podobne kalibre, potem je jasno, da za Z4 ni ostalo veliko prostora. Pri BMW so za Autoblog.com potrdili, da se je 22. avgusta s proizvodnjih trakov pripeljal poslednji E89. Bila je najmočnejša, s35i različica z bi-turbo šestvaljnim bencinarjem in 250 kW/340 KM, ki ima na listi zmogljivosti tudi podatek o pospešku do 100 km/h v 4,6 sekunde.
Če Z4 ni dosegel željene pozornosti, naj bi za to poskrbel naslednik Z5. BMW ga namreč pripravlja v sodelovanju s Toyoto, slednja ga bo zelo verjetno tržila pod oživljenim imenom supra. Glede na to, kaj so Japonci dokazali pred nekaj leti s športnim modelom GT 86, potem se lahko skupnega sadu sodelovanje le veselimo.
dezurni@zurnal24.si