Bavarci so torej dvignili letvico za svojega najzmogljivejšega križanca, izdelanega na osnovi serije 3. Vzeli so motor iz modela 35i in ga nekoliko predrugačili. Hkrati so se zadržali tudi pri podvozju in mu spremenili odzivnost pri dinamični vožnji s pomočjo trših vzmeti in stabilizatorjev, spremenili so tudi kot med kolesi in podlago v prid boljši legi.
Navzven novinca še najbolj razkrivajo oznake M, ki dokazujejo, da avto spada v čislano kategorijo "M Performacne" izdelkov iz Münchna. Podrobno oko ga bo brez pogleda na oznake razločilo po dveh črnih izpušnih ceveh, 19-palčnih platiščih in barvnih niansah na prednjem odbijaču in pokrovu vzvratnih ogledal.
Tudi znotraj oznake opominjajo na njegov rod, ročka menjalnika je obarvana v črno, sedeži so športni.
Srce X4 M40i je prisilno polnjen 3,0-litrski šestvaljnik z močjo 265 kW (360 KM), maksimalni navor je 465 Nm.
Pospešek od 0 do 100 km/h je "pod petimi sekundami", najvišja hitrost pa omejena na 250 km/h. V ozadju je še podatek o normni porabi, ki je 8,6-litra, izpust pa 199 g CO2/km.
dezurni@zurnal24.si