Danes, tako kot leta 1975, BMW serije 3 izraža športnost, agilno upravljanje, zbr inovativne tehnologije.
Serije 3 je bila prvič predstavljena na mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA) v Frankfurtu leta 1975. Danes je to "ambasador" podjetja iz bavarske prestočnice, saj je to vozilo, ki predstavlja napredek, ki ga je nemški proizvajalec avtomobilov dosegel na področjih športne zmogljivosti, učinkovitosti, varnosti, udobja in povezljivosti, kot tudi pri razvoju oblike BMW. Vedno znova so pionirske tehnološke inovacije v BMW serije 3 našle pot v celoten srednji razred vozil.
Dvojni okrogli žarometi za prepoznavnost
Osnoven značaj serije 3 je rdeča nit vseh generacij. Skozi celotno zgodovino modelne serije so pozornost modela pritegnili sprednji del z dvojnimi okroglimi žarometi in značilnimi ledvičkami, dinamične linije bokov avtomobila in močan zadek. V notranjosti se je prepoznavna oblika kokpita, usmerjena k vozniku, uveljavila kot ključni element prve generacije modela.
Prva generacija srednje velike limuzine je prinesla dotlej edinstven nivo športnega upravljanja v tem razredu vozil, motorji pa so bili tudi vačni. Leta 1977, dve leti po vstopu nove modelne serije na trg, je postal prvi avtomobil v svojem razredu, ki je bil na voljo s šestvaljnimi motorji. Sledile so nove inovacije, vključno z revolucionarnimi sistemi vbrizgavanja goriva in upravljanja motorja, športnimi dizelskimi motorji in minimizacijo mase z uporabo aluminija in magnezija.
Nove in nove karoserijske različice
Še ena pomembna inovacija je bila predatavljena leta 1985, ko je serija 3 postala prvi serijsko proizveden avtomobil blagovne znamke, ki je kanaliziral moč na cesto prek štirih koles.
Štirivratna karoserija se je pridružila dvovratnemu modelu že v drugi generaciji, kmalu pa so bili premierno predstavljeni tudi športni M3, prvi karavan (touring) in prvi kabriolet. Tretja generacija modelne serije je prinesla tudi kupejevsko različico.
Šesta generacija modela še povečuje izbor karoserije, ki so sedaj razdeljene v dve modelni seriji: limuzina, touring, gran turismo, portfelj modelov srednjega razreda pa sedaj vključuje tudi serijo 4 coupé, serijo 4 cabrio in serijo 4 gran coupé.
Prenova prinaša nekaj tehničnih novosti
Učinkovitejši pogonski motorji
Vsi tri-, štiri- in šestvaljni bencinski motorji za serijo 3 in štirivaljne dizelske pogonske enote v BMW 316d, BMW 318d in BMW 320d izhajajo iz novo razvite, modularne družine motorjev BMW EfficientDynamics. Elementi, kot so na primer izpopolnjeni turbinski polnilniki, dajejo novim štirivaljnim dizelskim motorjem ostrejšo odzivnost, medtem ko je trivaljni bencinski motor dodatno na voljo tako za modelno serijo BMW serije 3 kot za celoten segment tovrstni vozil. Na voljo so štiri bencinske enote in sedem dizelskih, ki razvijejo od 85 kW/116 KM do 240 kW/326 KM. Pogonske enote je mogoče povezati s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic (osnovna oprema pri BMW 330d, BMW 335d in BMW 340i Touring). Odvisno od modela je na voljo s klasičnim pogonom na zadnja kolesa ali pa inteligentnim štirikolesnim pogonom BMW xDrive.