Na slovenskih cestah smo prvič preskusili hyundai tucson, ki je vstopil že v četrto generacijo po letu 2004.
Hyundai tucson se je v dobrem desetletju uveljavil kot najbolj uspešni športni terenec te znamke, ki so ga po vsem svetu prodali v več kot sedem milijonih primerkov, v Evropo pa jih je pripeljalo kar 1,4 milijona. Novinec torej stopa v velike čevlje.
Z novo generacijo se tucson močno razlikuje od njegovega predhodnika in z njim v bistvu nima veliko skupnega razen imena in uvrstitve v avtomobilski razred. Njegove karoserijske oblike izhajajo iz novega oblikovnega jezika »senzualna športnost«, ki so mu dodali nekaj drznih potez v slogu »parametrična dinamičnost«, za katere je značilna precejšnja ostrina s kupejevskim pridihom. Izstopa predvsem prednji del, kjer ugasnjenih žarometov skoraj ne vidimo, saj so popolnoma integrirani v masko hladilnika.
Tucson bo na voljo v devetih barvah karoserije, ki jih bo mogoče vse kombinirati v dvobarvno različico s streho sive ali črne barve. Tudi notranjost je na voljo v treh barvnih kombinacijah ter s tekstilnimi ali usnjenimi sedeži ter s 64 kombinacijami ambientalne osvetlitve.
Notranjost je sicer manj ostra in zelo prečiščena ko v predhodniku, izstopajo pa predvsem digitalni merilniki in velik zaslon, preko katerega poteka večina komunikacije med voznikom in avtomobilom ter infozabavnimi pripomočki. Pri Hyundaiju izpostavljajo tudi k človeku usmerjeno pametno tehnologijo, v okviru katere je možna tudi uporaba pametnega telefona v vlogi ključa s pomočjo tehnologije NFC. Obširen je tudi nabor asistenčnih pripomočkov, ki omogočajo tudi polsamodejno vožnjo.
Tucson je tudi eden najbolj elektrificiranih avtomobilov v svojem razredu, saj je na voljo v hibridni kot tudi priključno-hibridni različici, poleg njiju pa je na voljo tudi vrsta blago hibridiziranih motorjev na notranje zgorevanje. Te bosta sicer zastopala 1,6-litrski turbobencinski motor z močmi 150 ali 180 'konjev' ter1,6-litrski turbodizelski motor z močmi 115 in 136 'konjev'. Razen obeh šibkejših bodo motorji opremljeni z 48-voltno blago hibridno tehniko.
Za najcenejši tucson z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem in prednjim pogonom bo treba Sloveniji odšteti najmanj 22.490 evrov, za osnovno turbodizelsko različico pa 24.790 evrov. Tucson s štirikolesnim pogonom bo stal najmanj 24.390 v bencinski ali 31.190 evrov v turbodizelski izvedbi. Slovenski uvoznik pričakuje, da bodo v letu 2021 prodali okrog 600 novih tucsonov.
pravi lepotec