Avto
11919 ogledov

Avto, zaradi katerega marsikdo ne bo izbral Nemca

hyundai tucson
1/33
MatijaJanežič
Hyundai je k nam pripeljal avto, s katerim si upa več.

Na slovenskih cestah smo prvič preskusili hyundai tucson, ki je vstopil že v četrto generacijo po letu 2004. 

Hyundai tucson se je v dobrem desetletju uveljavil kot najbolj uspešni športni terenec te znamke, ki so ga po vsem svetu prodali v več kot sedem milijonih primerkov, v Evropo pa jih je pripeljalo kar 1,4 milijona. Novinec torej stopa v velike čevlje.

Hyundai Tucson N Line Avto Takšen je rekreativni športnik med SUV-i

hyundai tucson | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Z novo generacijo se tucson močno razlikuje od njegovega predhodnika in z njim v bistvu nima veliko skupnega razen imena in uvrstitve v avtomobilski razred. Njegove karoserijske oblike izhajajo iz novega oblikovnega jezika »senzualna športnost«, ki so mu dodali nekaj drznih potez v slogu »parametrična dinamičnost«, za katere je značilna precejšnja ostrina s kupejevskim pridihom. Izstopa predvsem prednji del, kjer ugasnjenih žarometov skoraj ne vidimo, saj so popolnoma integrirani v masko hladilnika.

Hyundai tucson Vse to ima! Avto Povsem novi tucson je razlog, da mora Nemce začeti zelo skrbeti

Tucson bo na voljo v devetih barvah karoserije, ki jih bo mogoče vse kombinirati v dvobarvno različico s streho sive ali črne barve. Tudi notranjost je na voljo v treh barvnih kombinacijah ter s tekstilnimi ali usnjenimi sedeži ter s 64 kombinacijami ambientalne osvetlitve.

Hyundai i10 Avto Sveži predstavnik umirajoče avtomobilske vrste

hyundai tucson | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Notranjost je sicer manj ostra in zelo prečiščena ko v predhodniku, izstopajo pa predvsem digitalni merilniki in velik zaslon, preko katerega poteka večina komunikacije med voznikom in avtomobilom ter infozabavnimi pripomočki. Pri Hyundaiju izpostavljajo tudi k človeku usmerjeno pametno tehnologijo, v okviru katere je možna tudi uporaba pametnega telefona v vlogi ključa s pomočjo tehnologije NFC. Obširen je tudi nabor asistenčnih pripomočkov, ki omogočajo tudi polsamodejno vožnjo.

Hyundai Kia E-GMP polatforma Avto Korejci zgradili osnovo, okoli katere bodo nastali napredni avti

Tucson je tudi eden najbolj elektrificiranih avtomobilov v svojem razredu, saj je na voljo v hibridni kot tudi  priključno-hibridni različici, poleg njiju pa je na voljo tudi vrsta blago hibridiziranih motorjev na notranje zgorevanje. Te bosta sicer zastopala 1,6-litrski turbobencinski motor z močmi 150 ali 180 'konjev' ter1,6-litrski turbodizelski motor z močmi 115 in 136 'konjev'. Razen obeh šibkejših bodo motorji opremljeni z 48-voltno blago hibridno tehniko.

hyundai tucson | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Za najcenejši tucson z 1,6-litrskim turbobencinskim motorjem in prednjim pogonom bo treba  Sloveniji odšteti najmanj 22.490 evrov, za osnovno turbodizelsko različico pa 24.790 evrov. Tucson s štirikolesnim pogonom bo stal najmanj 24.390 v bencinski ali 31.190 evrov v turbodizelski izvedbi. Slovenski uvoznik pričakuje, da bodo v letu 2021 prodali okrog 600 novih tucsonov.

Hyundai IONIQ Avto Električni korejec se preriva v ospredje

hyundai tucson | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Hyundai i30 Novo pri nas Avto Prenovljenega hyundai i30 ni težko prepoznati
Komentarjev 2
  • Avatar right
    right 08:46 11.december 2020.

    pravi lepotec