Na slovenske ceste je zapeljala prenovljena družina i30. Novosti je kar nekaj, na zunaj, v kabini in predvsem v motorni ponudbi.
Prepoznati ga ne bo težko, predvsem na račun tanjših polnih LED prilagodljivih sprednjim žarometov z vgrajenimi dnevnimi lučmi v obliki črke V (veliko avtomobilskih proizvajalcev ima dnevne LED luči v obliki črke C).
Tudi maska je širša in na račun 3D podobo zračne reže atraktivnejša. Spremenjen je tudi odbijač spredaj. Zadaj so prav tako spremenjena svetila, ki ponujajo V pogled v temi in odbijačem, oblikovanim v korist boljšega rezanja zraka oziroma količnika zračnega upora.
Tehnologija Bluelink je Hyundaijeva nova tehnologija za povezovanje z vozilom. S pomočjo sistema Bluelink lahko vozniki dostopajo do aktualnih informacij o stanju v prometu, prostih parkirnih mestih, bencinskih postajah v okolici in cenah goriva. Sistem Bluelink ponuja tudi mobilno aplikacijo, ki omogoča iskanje vozila (voznik lahko v neznanem okolju s pomočjo pametnega telefona najde vozilo), upravljanje na daljavo (voznik lahko na daljavo zaklene vozilo), pošiljanje navodil navigacije v vozilo (na mobilnem telefonu lahko poiščite točke v svoji okolici ter navodila za pot do njih posredujte navigacijskemu sistemu vozila), varnost (opozarjanje na aktivacijo alarmne naprave), in vzdrževanje (poročanje o stanju vozila - denimo zračni tlak v pnevmatikah - in vožnji).
Pri korejski znamki omenjajo še novo obliko aluminijastih platišč dimenzij 16- in 17-palcev. Posodobljena oziroma digitalizirana je bila tudi kabina, kjer boste od zdaj gledali v digitalno instrumentalno ploščo, del multimedijskega sistema je velik, 10,25-palčen zaslon na dotik, zahvaljujoč sistemom android auto in apple carplay je izboljšana povezljivost s pametnimi napravami.
Spremembe se nanašajo tako na kombilimuzinski i30 kot na različici i30 fastback in karavanski i30 SW. Avto je bolje založen tudi z asistenčnimi sistemi. Omenimo samo sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, opozorilo pred čelnimi trkom, sistem za zaznavanje pešcev, sistem za prepoznavanje prečnega prometa ...
Seveda bo i30 na voljo s športnim N line paketom, ki med drugim vključuje satenasto obliko maske spredaj, večje odprtine v sprednjem odbijaču, komplet pragov, zadnji difuzor, zadnji strešni spojler, 18-palčna platišča, športnejše vzmetenje in krmilni sistem. Novost so stranske reže za zrak opremljene z zakrilci, ki dodatno izboljšajo aerodinamične lastnosti. Linija N line je prvič na voljo tudi za karavanski i30.
V motorni plati so novi 1,5-litrski bencinski motor z 80.9 kilovatov moči (110 KM) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 1,0-litrski T-GDI turbo bencinski motor z 88,3 kilovatov moči (120 KM) in 6-stopenjskim ročnim oziroma 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, isti 1,0-litrski T-GDI motor je na voljo kot blagi hibrid z 48V mild-hybrid sistemom z novim 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim avtomatikom. Sledi 1,5-litrski T-GDI turbo motor s 117 kilovatov moči (160 KM) in 48V mild-hybrid sistemom.
Posebej velja omeniti novi 6-stopenjski inteligentni ročni menjalnikom (iMT). Sistem iMT v trenutkih, ko voznik stopi s pedala za plin, oddvoji menjalnik od motorja, tako da vozilo lahko preide v prosti tek in prihrani na gorivu.
Cene se začnejo pri 14.990 evrih za petvratno kombilimuzino z osnovnim bencinskim motorjem, najcenejši i30 fastback stane 16.790 evrov, karavanski i30 wagon pa 15.890 evrov.