Avto
8 ogledov

Audijev napredni pogonski stroj

Audijev motor Audi
Audi za Frankfurt pripravlja premiero nekoliko spremenjenega modela A5, kateremu bo prihodnje leto sledila še polepšava modela A4. Že zdaj pa so v Ingolstadtu razkrili detajle novega 1,8-litrskega motorja TFSI, ki lahko deluje s posrednim ali neposrednim vbrizgom.

Do zdaj je imel istoimenski motor 118 kW (160 KM), po novem pa jih ima 125 kW (170 KM), pri čemer razvije 320 Nm navora, ki je na voljo med 1.400 in 3.700 vrtljaji. Ugodna krivulja navora pa gre z roko v roki s še bolj ugodno porabo, ki dosega vsega 5,7 litra na 100 km oziroma kar 21 odstotkov manj od odhajajočega motorja. Izpust je 134 gramov CO2 na km, kar že zadostuje standardu Euro 6.

Posebnost motorja je dvojni režim delovanja, saj pri manjših obremenitvah deluje po principu posrednega vbrizga in s tem nižje porabe. Ob speljevanju in velikih obremenitvah pa deluje po sistemu neposrednega vbrizga, ko motor diha s polnimi pljuči.

Kot povedano, bo motor najprej na voljo v obnovljenem modelu A5, prihodnje leto pa še v A4. Istočasno bo vstopni 1,8-litrski motor z 88 kW (120 KM) zamenjal 1,4-litrski TSI motor z 90 kW (122 KM).

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.