Gre za drugo generacijo kabrioleta na osnovi modela A3, pod katerega imenom so tako zdaj že štiri karoserijske različice, poleg trivratnega e petvratni sportback in sedan.
V primerjavi s prejšnjo generacijo kabrioleta je A3 nekoliko zrasel, postal širši, a hkrati nižji. Žargon ima za takšno prenovo jasen izraz – športnejši. Od večjih mer naj bi imeli največ koristi potniki in prtljaga, še obljubljajo Nemci. Do A-stebrička je avtomobil sicer identičen klasičnemu A3, a tudi bok in zadek mu jasno določata družino. Zaradi lahke gradnje na osnovi VW-platforme MQB pa je kljub velikosti okoli 50 kilogramov lažji od predhodnika.
Spravilo pri "visoki" hitrosti
Streha je ena izmed najpomembnejših lastnosti takšnih avtomobilov. A3 vztraja pri platnu, ki za spravilo ali raztegnitev potrebuje 18 sekund, operacijo pa je mogoče izvajati pri hitrostih vse do 50 kilometrov na uro. V notranjosti bo v A3 kabriu premierno vključen nekoliko dodelan MMI, opcijsko bodo premierno na voljo stikala na dotik za uravnavanje notranje osvetlitve, na seznamu doplačil je tudi povezljivost 4G LTE.
Motorji so pričakovani, 1,4- in 1,8-litrski TSI ter 2,0-litrski TDI, ki so povezani z ročnim šest- ali DSG sedemstopenjskim menjalnikom. Napovedan je že tudi S3-kabriolet. Prodaja v Evropi se začne že to jesen.