OIzguboipel astro so posodobil na način, da bo lahko še naprej brez težav dosegala zahtevane okoljevarstvene norme. Zato je glavna vest tokratne prenove nižja poraba zaradi posodobljene palete bencinskih in dizelskih motorjev ter optimizacije aerodinamike.
Čeprav je Opel pred dvema letoma postal del francoskega koncerna PSA, pa bodo do konca zdajšnje generacije astre očitno še naprej uporabljali le motorje, ki so jih razvili sami pri Oplu. Novi trivaljni turbo motorji torej (še) nimajo veze s Peugeotovimi ali Citroënovimi, čeprav imajo lahko iste oznake glede prostornine.
V astri bodo odslej vgrajene različice trivaljnega 1,2-litrskega motorja ali trivaljnega 1,4-litrskega motorja. Moč sega od 81 kW (110 KM do 107 kW (145 KM). Pri večjem motorju je serijski novi CVT menjalnik. Da, tudi Opel je pri avtomatiki ubral pot brezstopenjskih menjalnikov. Voznik lahko sicer tudi ročno izbira prednastavljene fiksne stopnje.
Tudi dizel je trivaljnik. Ima 1,5-litra prostornine in je na voljo v različici s 77 kW (105 KM) ali 90 kW (122 KM). Pri močnejšem dizlu je opcija devetstopenjskega avtomatskega menjalnika.
In kaj so s tem pri Oplu dosegli? Kot trdijo, so pri bencinarjih porabo znižali celo do 19 odstotkov, pri dizlu pa do 17 odstotkov, izpust CO2 pa je pri dizlih pod 100 grami. Vse po novem WLTP ciklu, seveda.
Zunanjih sprememb je malo, novo astro bo pozorno oko prepoznalo po nekoliko drugačni maski, ki poudarja 3D izgled. Notranjost je praktično nespremenjena, je pa dobila nekaj novih oziroma posodobljenih tehnologij - novo prednjo in zadnjo kamero, digitalni merilniki, posodobljeni asistenčni sistemi, induktivno polnjenje mobilnika, Bose zvok ...
dezurni@zurnal24.si
In se sprašujete zakaj mladim ni do avtov. Take kavne mličnke prodajat za 10k nea gre..