Pri IIHS so opravili vnovični test najpomembnejšega modela BMW-ja. V modelnem letu 2016 je namreč generacija F30 doživela nekatere spremembe, Bavarci so med drugim pri seriji 3 nekoliko prilagodil prednje vpetje koles, da bi se med trki obnašalo bolje kot pred prenovo in ne bi pomenilo nevarnosti za prednja potnika.
A strogih ocenjevalcev avto pri najtežjem preizkusu, simulaciji trka z majhnim, komaj 25-odstotnim prekrivanjem še vedno ni prepričal.
Kot pravijo pri IIHS, je pri takšnih scenarijih, kot so denimo čelni trki v nasproti vozeča vozila, velika verjetno poškodb spodnjega dela voznikovega telesa, saj pride do prevelikega vdora sestavnih delov podvozja v potniško kabino. Medtem ko je zgornji del potniške kabine trden in zračne blazine ustrezno obvarujejo zgornji del telesa pred trkom v A stebriček, pa so merilne naprave pri standardiziranem preizkusu namerile kar 31-centimetrski vdor v predelu nog.
Tudi veliki rival, prejšnja generacija audija A4 je pri Američanih slabo zapisan, pri istem testu so mu namreč podelili še slabšo oceno "slabo" (poor). Nove generacije A4 (B9) še niso testirali.
Ker pri evropski organizaciji Euro NCAP ostrega testa z majhnim prekirvanjem ne izvajajo, je BMW 3 ocenjen z vsemi petimi zvezdicami, za pasivno varnost potnikov pa ima celo eno najboljših doseženih ocen.
dezurni@zurnal24.si