Prenovljeni sandero, na voljo je tudi v privzdignjeni različici stepway, v primerjavi s predhodnikom in tudi drugimi modeli iz Daciine ponudbe uvaja kopico novosti.
Prenovljena je zunanjost, ki je nekoliko večja, a ostaja robustna, karoserija pa ojačana. Od predhodnika so, kar zadeva platformo, ostala le kolesa, zadnja prema in stabilizator. Največja novost je dizajn zadnjih svetil. Od zdaj naprej na zadku ne boste opazili neprivlačne izpušne cevi, ki je skrita pod zadnjim odbijačem. Prtljažnik, ki v osnovi meri 320 litrov, se s podiranjem zadnje klopi zloži v ravno dno. Takrat je na voljo za 1200 litrov prostora.
ESP, klima in štiri zračne blazine serijsko
Že osnovna oprema vključuje sistem ESP, štiri zračne blazine in klimatsko napravo, s katerimi pri Dacii želijo še povečati delež voznikov, ki bi se raje kot za rabljeno vozilo, odločili za dacio. Takih je kar 39 odstotkov voznikov romunske blagovne znamke, ki je v lastništvu Renaulta. Za 400 evrov doplačila v kombinaciji z najvišjo opremo (laureate) si lahko kupec omisli zdaj še prepoznavni multimedijski sistem MediaNAV z barvnim ekranom z upravljanjem na dotik in navigacijsko napravo s kartografijo Adriatic (države nekdanje Jugoslavije), za kartografija Evrope je treba doplačati še 100 evrov. Prvič je v Dacii na voljo regulator hitrosti (tempomat), ki prihaja v kombinaciji z omejevalnikom hitrosti, z obema funkcijama pa voznik upravlja s pomočjo obvolanskega stikala.
Bogatejši za 0,9-litrski TCe motor
Novosti so tudi v motorni paleti, kjer sta na izbiro dva bencinska agregata, turbodizel v dveh različicah, v kombinaciji z 1,2-litrskim motorjem 16V pa je moč izbrati serijsko predelan model s pogonom na plin (LPG). Vsi modeli so kombinirani s petstopenjskim ročnim menjalnikom.
Največja novost je iz reanult clia prevzeti 0,9-litrski TCe bencinski agregat, ki v ponudbi zamenjuje 1,6-litrski bencinski agregat. Mali trivaljnik za razliko od clia ni kombiniran s sistemom start/stop.Vsi preostali agregati vključuje stikalo ECO. Voznik s pritiskom na stikalo omeji navor in moč motorja, s tem pa ga prilagodi optimalni vožnji, predvsem v mestih, posledica pa je nižja poraba i izpusti CO2.
Cene in cilji prodaje podobni
Cene so ohranili na ravni predhodnika, to pa jim je uspelo zato, ker na isti platformi izdelujejo tako sandero, stepwayja, kot logana. Slednji pri nas ne bo v prodaji. Zato pa v sredini prihodnjega leta prihaja karavanska različica sandera. Najcenejši sandero z 1,2-litrskim bencinskim motorjem tako stane 7.790 evrov, najcenejši dizel je 2.000 evrov dražji, za najcenejšo različico stepwayja pa je treba odšteti 9.800 evrov.
Letos so pri nas prodali okoli 400 sanderov, cilj za prihodnje leto ostaja enak.
gajba