Dacia je znamka, ki se vzpenja. Svojo ponudbo so razširili za povsem nov družinski model lodgy, ki je na voljo s petimi ali sedmimi sedeži. 4,5-metra dolg enoprostorec v časih, ko se ljudje vse težje odločajo za nakup novega avtomobila, cilja prav na voznike, ki bi sicer razmišljali o nakupu rabljenega vozila.
Lodgy se hvali s trpežno in trdno konstrukcijo, ki kot prvi Daciin model ponuja povsem novo obliko. Le kljuke vrat, zunanja ogledala in letvica na spodnjem delu vrat so bili na „romunih“ že videna.
Tretja vrsta tudi za odrasle
Korak naprej je bil narejen na izolaciji. Zdaj se v notranjost prikrade za 35 odstotkov manj hrupa kot pri modelu duster, hkrati naj bi bila zaradi boljše konstrukcije za 10 odstotkov cenejša tudi popravila. Platišča so v osnovi 15-palčna, je pa s stališča varnosti dobil največje zavorne diske med modeli znamke Dacia.
Nič več špartanska oprema
Nova je tudi notranjost, ki v tretji in hkrati najvišji stopnji opreme (Laureate), po kateri naj bi posegla večina kupcev, ni nič več špartanska. Štiri varnostne blazine in tri sidrišča isofix na zadnji klopi prihajajo serijsko pri osnovni opremi Base. Druga stopnja opreme (Ambinace) prinaša potovalni računalnik z dvema novima funkcijama (računalnik meri tudi trenutno porabo) in dvobarvno notranjost, Laureate pa dodaja klimatsko napravo, radio mp3 s povezavo bluetooth in priključki za priklop audionaprav, možnost odpiranja majhnega stranskega okna v tretji sedežni vrsti, prvič je na voljo tudi omejevalnik hitrosti, ne pa tudi tempomat, ki prihaja konec leta z novim sanderom.
Največja novost Media NAV
Posebnost je sistem Media Nav. Voznik z barvnim ekranom upravlja na dotik, pri najbolje opremljenem lodgyju pa stane dodatnih 400 evrov. Dobra lastnost je enostavna uporaba, ki je z veliki tipkami prilagojena starejšim. S šestimi tipkami na ekranu je mogoče izbirati med ukazi za navigacijski sistem, upravljanjem z avtoradijem, mogoče se je povezati z mobilnim telefonom in telefonski imenik naložiti v sistem. Z obvolanskimi ročicami lahko brskate med radijskimi postajami.
Na izbiro so štirje pogonski agregati in dva ročna menjalnika. Cene se začnejo pri 9.500 evrov, z ESP 9.750 evrov za model z 1,6-bencinskim motorjem s 60,5 kW (85 KM) in osnovno opremo, medtem ko srednji nivo opreme zahteva 1.000 evrov doplačila. Turbo bencinski motor 1,2 s 85 kW (115 KM) bo na voljo za 13.000 evrov, a le z najbogatejšo opremo.
Prodaja lodgyja, ki ga izdelujejo v Maroku, se pri nas se začne 29. septembra.