Pri Dacii radi poudarjajo, da so njihovi avtomobili predvsem racionalni. S serijo delsey vseeno sledijo priljubljeni praksi drugih, ki na dušo kupcev pihajo z "ekskluzivnim" videzom, udobjem in dodatki.
Olivno barvo zunanjosti dopolnjujejo temnosiva 16-palčna platišča, zatemnjena stekla in kromiran izpuh, pustolovska nrav pa se v robustni notranjosti nadaljuje z usklajenimi obrobami z rdečimi šivi in usnjenim volanom, ne manjkajo niti napisi na pragovih. Ni parkirnih pomagal, ESC je potrebno doplačati.
A ta navidezna preprostost je z vsakim kilometrom bolj všečna, še posebno če je potrebno zaviti z asfalta. Tam poleg kratkih previsov in visoke postave ter grobih pnevmatik pride do izraza Nissanov pogon 4x4.
Prožen, a glasen
Testnega dusterja je poganjal 81-kilovatni dizel. Z njim je avto dokaj prožen, a s 7,5 litra porabe le povprečno ekonomičen. Šeststopenjski menjalnik ima kratke hode, kar je koristno pri bregu, je pa zato precej hrupa na avtocesti zaradi slabe zvočne zatesnjenosti.
Duster delsey je ravno prav bahav in zmogljiv vstopni terenec. Cena 18.660 evrov je dodaten adut.
Podatki o vozilu: Dacia duster delsey 1.5 dCi 4X4
Motor: dizelski, štirivaljni
Prostornina: 1.461 ccm
Najvišja moč: 81 kW (110 KM) pri 4.000
Najvišji navor: 240 Nm pri 1.750 vrt./min.
Poraba na testu: 7,5,0 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 145 g CO2/km
Zmogljivosti: 168 km/h, pospešek 12,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.310 x 1.820 x 1.690
Prtljažnik: 475 litrov
Cena: 18.660 evrov
Za zelo podoben denar sem lansko leto kupil Dusterja. Pač je blo treba opremo "dodat". Bencinar, plin. Pri porabi 11.5l/100km je cenovno varčnejši od dizla. Super avtek, kaj naj rečem.