Čeprav nosi enako ime toyota C-HR, ki je kratica za crossover-high rider, je v imenu pomemben tudi +, ki označuje električni pogon. V bistvu gre za precej drugačen avtomobil od različic C-HR s termičnimi motorji. Hkrati je takšno ime električnega modela tudi odstop od poimenovanja električnih avtomobilov z nerazumljivimi kombinacijami črk, ki se ni dobro obnesel.

Z osnovno obliko toyota C-HR+ sledi bencinskim različicam, vendar je z dolžino 4,520 metra in medosno razdaljo 2,750 metra precej večja. To se med drugim poleg prostora na zadnjih sedežih odraža tudi v večjem prtljažniku s prostornino 416 litrov. S prostorno notranjostjo električna toyota C-HR sega celo v višji segment C-SUV.
V kabini, za katero pri Toyoti pravijo, da ne upošteva le voznika in sovoznika, ampak tudi potnike zadaj, ki so jim namenili dodatne USB vtičnice in ločeno klimo, se drugačna zasnova električnega C-HR+ še bolj odraža kot na zunanjosti. Namesto zaslona z merilniki v dobro zasenčeni kaseti je vozniku na voljo zaslonček, ki štrli iz armaturne plošče, zraven njega pa je velik 14-palčni zaslon, na katerega so z armaturne plošče preselili tudi upravljanje klime in druge malenkosti, ki so v bencinskih toyotah C-HR še vedno zaupane klasičnim stikalom.

Dve pogonski možnosti
Drugačna je tudi sama oblikovna zasnova armaturne plošče z vertikalno ambientalno svetlobno temo, pod katero je širok greben, na katerem je skupek stikal in okroglega regulatorja za izbiranje voznih načinov. Pred tem skupkom pa so oblikovalci uredili tudi ploščici za brezžično polnjenje dveh mobilnih telefonov. Med posebnostmi velja omeniti še veliko panoramsko streho.
Toyota C-HR+ je zasnovana na platformi e-TNGA in je na voljo z dvema pogonskima možnostma. Različico s prednjim pogonom poganja elektromotor z močjo 123 kilovatov, ki se napaja iz baterije s kapaciteto 57,7 kilovatne ure, pogon štirikolesno gnane različice pa sestavljata elektromotorja s sistemsko močjo 165 kilovatov, ki se napajata iz večje baterije s kapaciteto 77 kilovatnih ur. To naj bi bila tudi najmočnejša toyota izven oddelka GR Performance.

Natančnih podatkov o dosegih posamezne različice pri Toyoti še niso objavili, z izjemo največjega splošnega dosega do 600 kilometrov. Toyota C-HR+ bo v osnovi opremljena z 11-kilovatnim AC polnilnikom, na voljo bo tudi 22-kilovatni, hitro DC polnjenje pa bo potekalo z močmi do 150 kilovatov.
Staro ime, nova tehnika
Toyota bo C-HR+ v Evropi lansirala konec leta, za jesen pa napoveduje tudi začetek prodaje pa je druga novost, novi toyota urban cruiser. O Toyotinem novem križancu, ki obuja staro ime in si gene deli s suzuki e vitaro, smo poročali že decembra, zdaj pa so o njem objavili še nekaj več podatkov.

Na voljo bo s tremi pogonskimi možnostmi. V osnovni različici se bo 106-kilovatni motor napajal iz baterije s kapaciteto 49 kilovatnih ur, ki mu bo zagotavljala doseg približno 300 kilometrov. Na voljo bo tudi močnejša različica s prednjim pogonom, pri kateri bo kombinacija 128-kilovatnega elektromotorja in baterije s kapaciteto 61 kilovatnih ur omogočala doseg okrog 400 kilometrov.
Iz enake baterije se bosta napajala tudi elektromotorja štirikolesno gnane različice s skupno močjo 135 kilovatov, avtomoil pa bo lahko prevozil okrog 350 kilometrov.

Jeseni bo na voljo tudi prenovljena toyota bZ4X, ki so ji namenili manjše oblikovne spremembe zunaj in uskladitev s toyoto C-HR+ znotraj. Bolj pomembne so spremembe na pogonskem sklopu. Toyota bZ4X, za zdaj bo očitno ime ostalo enako, bo po novem na voljo z izbiro dveh baterij s kapaciteto 57,7 in 73,1 kilovatne ure.
Manjša baterija bo na voljo v kombinaciji s prednjim pogonom, večja pa s prednjim in štirikolesnim, ki bo omogočal tudi vleko prikolice z maso do 1.500 kilogramov, kar je dvakrat več kot doslej. Pričakovani največji doseg naj bi bil 573 kilometrov. Izboljšano bo tudi AC polnjenje baterij z novim 22-kilovatnim polnilnikom, hitro CD polnjenje pa bo še naprej potekalo do moči 150 kilovatov.
