Na družbenih omrežjih Instagram in Tumblr uporabnik pod imenom Caloriebrands še vedno objavlja fotografije embalaž živilskih izdelkov znanih blagovnih znamk, ki imajo visoke vsebnosti sladkorja in so energijsko zelo bogati. Še vedno ima velik krog oboževalcev ...
Pri tem njihova imena spreminja v številko, ki je enaka kalorični vrednosti posameznega pakiranja. “Tako bi morale izgledati blagovne znamke, da bi ti pomagale doseči željeno oblikovanost telesa za poletje,” je zapisal v opisu svojega profila.
Priljubljeni izdelki
Priljubljeni znamki arašidovega masla je naposled ime spremenili v 4.704, najbolj znani grenčici v 3.399, čokoladnemu jajčku presenečenja v 111 in kečapu v 760.
Omako pesto genovese znane italijanske znamke testenin je preimenoval v 988 in pod objavo zapisal: “Samo zato, ker je zelena, te še ne bo naredila vitkega.” Fotografijo pice, ki ima 1.680 kalorij, pa je podnaslovil z besedami: “Dostavljeno direktno v tvojo zadnjico.”
Čeprav je slikovit prikaz kalorij lahko dober smerokaz pri reviziji naših prehranjevalnih navad, strokovnjaki svetujejo, naj ne postanemo obsedeni s štetjem kalorij, saj so si te, glede na vrsto živila, med seboj različne. Poleg tega pa mora biti vsaka dieta uravnotežena.