Ste se kdaj vprašali, kaj menijo blagajničarke o svojih strankah? To se vprašali pri nemškem časniku Frankfurter Allgemeine Zeitung. Ulrike Schwerdhöfer je več kot štiri desetletja sedela za blagajno v trgovini z živili. V tem času se je veliko naučila o vsakdanjih nakupovalcih. V Intervjuju za nemški medij je razložila, kako takoj prepozna bogate stranke.
“Točno vem, ali imajo kupci denar ali ne. Ljudem z veliko denarja je vseeno za ceno, vzamejo le najdražje izdelke, v njihovi nakupovalni košarici je tudi veliko ekoloških izdelkov," pravi prodajalka in dodaja, da te stranke od nje tudi ne zahtevajo računa. Kupci, ki imajo manj denarja, imajo vedno pri sebi nakupovalni seznam. Tudi če želijo kupiti le dva izdelka. Prodajalka pravi: "Vse natančno preštejejo in kupijo čim več izdelkov, ki so v posebnih ponudbah."
Schwerdhöferjeva še pravi, da se nekatere stranke sramujejo izdelkov, ki jih kupijo. Nekateri so kupljene erotične revije obrnili in jih položili na blagajno s hrbtno stranjo navzgor. Blagajničarka z leti ni izgubila smisla za humor: "Da tak izdelek skeniram, ga moram obrniti in pomislim: Oh, kako lepo."
Da kaj takšnega pogruntaš, ne rabiš sedeti za blagajno niti eno leto.