Temu se želi pozicionirati kot mesto nakupa najrazličnejših izdelkov, ne le izjemno ugodnih. Cilj Kitajcev je postati nova trgovina za vsakogar in konkurirati Amazonu. Pretekli teden se je v hotelu Park Lane na Manhattnu zbralo več kot 70 znamk obutve z vsega sveta poroča Modern Retail. Med njimi so bile znane blagovne znamke, ki so svoje kolekcije razstavljale poslovnim kupcem – trgovcem in distributerjem – ki so imeli na sejmu Footwear Show New York Expo možnost ogleda in izbire izdelkov za svoje prodajne kanale.
Sejem, ki poteka dvakrat letno, zbere strokovnjake iz obutvene industrije in je pomembna platforma za sklepanje novih poslovnih sodelovanj. Nepričakovani udeleženec tega dogodka je bil kitajski spletni trgovec Temu. Cilj je bil razširiti ponudbo izdelkov in pridobiti več partnerjev.
Novačenje novih znamk
Po poročilu Modern Retail je Temu v zadnjih mesecih aktivno vabil prodajalce iz ZDA, da se pridružijo njegovi spletni trgovini, zdaj pa dovoljuje registracijo vsem blagovnim znamkam in posameznikom v ZDA. Vendar pa Temu ne želi pritegniti le novih prodajalcev, ampak poskuša razširiti ponudbo izdelkov. Čeprav trenutno slovi po cenovno zelo ugodnih artiklih, sta predstavnika obeh znamk, ki sta se na razstavi pogovarjala z ekipo Temu, razkrila, da želi Temu privabiti kupce, ki iščejo kakovostnejše in dražje izdelke.
"Povedali so nam, da želijo razširiti ponudbo in vključiti izdelke višjega cenovnega razreda,« je povedal zaposleni pri eni od znamk, a je želel ostati neimenovan. »Ker so že pridobili kupce za osnovne izdelke, je naslednji korak, da ponudbo razširijo še na dražje artikle." Drugi predstavnik blagovne znamke je za Modern Retail povedal, da je slišal, da Temu poskuša spremeniti dojemanje potrošnikov, da je nizkocenovnik. "Prodajati želijo vse", je dejal. "Ko jim bo to uspelo, bodo ljudje na Temu začeli gledati drugače."
Vprašali so Temu
Na vprašanje o novi strategiji pri Temuju niso dali neposrednega odgovora, vendar je tiskovni predstavnik izjavil, da je njihov cilj "zadovoljiti raznolike potrebe kupcev s ponudbo izdelkov, ki združujejo kakovost in dostopne cene."
Kot primer je navedel aparat za kavo in masažni stol, dražja artikla, ki sta se nedavno pojavila v ponudbi ameriške veje trgovske mreže Temu. Oba izdelka kupcem pošilja iz lokalnih skladišč, kar Temu uporablja kot strategijo za tekmovanje z Amazonom. Pošiljanje blaga iz ameriških skladišč omogoča hitrejšo dostavo in večjo izbiro, hkrati pa pomaga pritegniti različne vrste strank.
Od kitajcev le Aliexpress!