Če ste menili, da se je farsa o omejitvi uporabe izpušnega difuzorja končala, ste se zmotili. Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) je vendarle popustila pritisku ekip z renaultovimi motorji. Po kriznem sestanku in kvalifikacijah v Silverstonu so sporočili, da so pripravljeni umakniti omejitev in se vrniti na pravila, ki so veljala do VN VB (za jutrišnjo dirko pa omejitev ostaja).
"Na opoldanskem izrednem sestanku tehničnih direktorjev smo se pogovarjali, da bi se vrnili na stanje pred Silverstonom. Če se bodo ekipe soglasno strinjale, je FIA do konca letošnje sezone pripravljena opustiti prepoved uporabe izpušnega difuzorja v času, ko dirkač ne pritiska na plin," je FIA zapisala v sporočilu za javnost. Red Bull in Renault bosta gotovo za, očitno tudi McLaren in Mercedes; Ferrari, Williams in Sauber pa bi lahko zapletli situacijo, saj so s prepovedjo pridobili oziroma zmanjšali zaostanek za Red Bullom.
Zanimivo, da je bila jeza največja pri Red Bullu, pa so vseeno prišli v prvo vrsto VN VB, medtem ko je ekipa Renaulta kljub očitnemu padcu forme ostala mirna. "Po našem mnenju smo v podrejenem položaju. Vsi bi radi, da se pravila razjasnijo. Za ta konec tedna smo pristali na spremembe, za naprej pa bo treba poiskati rešitev," je po sestanku z direktorjem dirke Charliejem Whitingom dejal vodja Red Bulla Christian Horner.
McLaren krepko nastradal
Če je bil še v petek McLaren na nasprotnem bregu z Red Bullom, jih zdaj zna podpreti. Izkazalo se je, da je omejitev uporabe difuzorja njih krepko prizadela. "Ne delajmo se več neumne. Zadnjih 18 mesecev smo vsi trdo delali na razvoju izpušnega difuzorja," je po kvalifikacijah razlagal Martin Whitmarsh, vodja McLarna. "Ta konec tedna nismo več konkurenčni. Ali vemo, zakaj ne? Niti ne. A očitno na omejitev uporabe difuzorja nismo znali odgovoriti." Jenson Button je na kvalifikacijah kot peti zaostal sekundo in pol, Lewis Hamilton na desetem mestu kar dve sekundi.