Nekaj minut pred tretjim prostim treningom je do moštev prišla nova direktiva o omejitvi uporabe izpušnega difuzorja v času, ko se ne pritiska na stopalko za plin. FIA ekipam zdaj sporoča, da omejitev zopet velja za vse ekipe enako. Včeraj so ekipam z renaultovimi motorji popustili in dovolili 50-odstotno uporabo (ker bi sicer lahko odpovedali sredi dirke), kar je vodilo v javni konflikt med Martinom Whitmarshom, vodjo McLarna, in Christianom Hornerjem, vodjo Red Bulla. Če je včeraj besnel Whitmarsh, danes besni Horner. "Grem k Charlieju. Več ne bom govoril," je bil kratek v izjavi za BBC pred tretjim treningom. Skupaj s tehničnim direktorjem Adrianom Neweyjem sta bila pri direktorju dirke Charlieju Whitingu kar 45 minut. S sestanka pa sta odšla še bolj besna. "Brez komentarja," je bilo vse, kar je povedal Newey. Po treningu sta se odpravila do Bernieja Ecclestona. Še pred kvalifikacijami pa se bodo na izrednem sestanku srečali tehnični direktorji vseh moštev in Whiting.
A zdi se, da je jeza Red Bulla odveč. Zadnji trening pred kvalfikacijami, ki sledijo ob 14.00, je dobil njihov Sebastian Vettel, Mark Webber, ki je sicer imel nekaj tehničnih težav, pa je uro dolg trening končal na tretjem mestu. Fernando Alonso in Felipe Massa (Ferrari) sta bila drugi in četrti, McLaren ni bil v ospredju, Michael Schumacher (Mercedes) pa je imel tehnične težave. Če je že kdo pridobil z omejitvijo uporabe izpušnega difuzorja, sta to morda ekipi Sauberja in Williamsa, ki ga tudi prej nista uporabljali, in sta na vseh treh treningih dosegli zelo dobre rezultate. A pravi odgovor sledi na kvalifikacijah, če ne bo vsega na glavo postavilo spremenljivo angleško vreme. Če je še ob pol enajstih kazalo na sončen dan, je bilo med treningom nekaj kapelj dežja, oblakov pa je nad Silverstonom vse več.
Bo torej Vettel ta konec tedna le premagan? Letos ima že šest zmag. "Če nočete, da zmaga, mora Alonso priti v prvo startno vrsto. Le tako ga lahko ogrozi. A mislim, da mu ne bo uspelo," je dejal legendarni britanski komentator Murray Walker, ki si je v zasluženem pokoju ta konec tedna vzel nekaj časa za prihod v Silverstone. "Motor je le delček dirkalnika, Red Bullov je v vseh ostalih ozirih najboljši," je dodal. In ima prav. Poglejte dosežke Renaulta ta konec tedna – Nick Heidfeld in Vitalij Petrov sta bila na vseh treningih daleč zadaj. Očitno so bili oni tisti, ki so pridobivali z uporabo izpušnega difuzorja.
VN VB, Silverstone, 3. prosti trening:
1. Sebastian Vettel (Red Bull Renault) 1:31,401
2. Fernando Alonso (Ferrari) +0,063
3. Mark Webber (Red Bull Renault) +0,428
4. Felipe Massa (Ferrari) +0,768
5. Pastor Maldonado (Williams Cosworth) +1,095
6. Jenson Button (McLaren Mercedes) +1,555
7. Kamui Kobajaši (Sauber Ferrari) +1,613
8. Nico Rosberg (Mercedes) +1,643
9. Sergio Perez (Sauber Ferrari) +1,863
10. Paul di Resta (Force India Mercedes) +2,022
11. Michael Schumacher (Mercedes) +2,150
12. Adrian Sutil (Force India Mercedes) +2,250
13. Lewis Hamilton (McLaren Mercedes) +2,441
14. Rubens Barrichello (Williams Cosworth) +2,504
15. Vitalij Petrov (Renault) +2,641
16. Jaime Alguersuari (Toro Rosso Ferrari) +2,928
17. Sebastien Buemi (Toro Rosso Ferrari) +3,398
18. Nick Heidfeld (Renault) +3,421
19. Heikki Kovalainen (Lotus Renault) +3,824
20. Jarno Trulli (Lotus Renault) +5,504
21. Timo Glock (Virgin Cosworth) +6,213
22. Jerome d'Abrosio (Virgin Cosworth) +6,667
23. Daniel Ricciardo (Hispania Cosworth) +6,888
24. Vitantonio Liuzzi (Hispania Cosworth) +7,67