Dokončanje kompleksa predora Šentvid je tako s pravnomočnostjo gradbenega dovoljenja za priključno rampo na Celovško cesto v smeri proti središču Ljubljane po skoraj 15 letih očitno vendarle pred vrati.
Avtocestni predor Šentvid, ki povezuje gorenjski avtocestni krak s primorsko avtocesto in ljubljansko obvoznico, je bil po nemalo zapletih odprt poleti 2008, a v njegovem sklopu še vedno manjkata izvoz iz predora na Celovško cesto proti središču Ljubljane in dokončna izpeljava uvoza v predor proti razcepu Koseze iz smeri središča mesta.
Na Darsu so gradbeno dovoljenje pridobili že dvakrat, zaradi tožb dedičev enega od lastnikov zemljišč na območju na upravnem sodišču ni nikoli postalo pravnomočno, tožbam je bilo ugodeno in dovoljenje je bilo razveljavljeno ter vrnjeno na ministrstvo za okolje in prostor v vnovično odločanje. V postopke je vmes poseglo celo ustavno sodišče. Pravnomočno je dovoljenje tako postalo šele v tretjem poskusu.
[PRIKLJUČEK ŠENTVID] 👷 Pridobili smo pravnomočno gradbeno dovoljenje za gradnjo polnega priključka na Celovško cesto. ✅ Projekt bomo izvedli skupaj z Direkcijo RS za infrastrukturo in Mestno občino Ljubljana. pic.twitter.com/OWvwOKZoSj
— DARS (@DARS_SI) March 15, 2023
Zdaj bodo lahko v upravljavcu avtocest in hitrih cest začeli s postopkom izvedbe javnega naročila za izbor izvajalca gradbenih del. Po sklenitvi izvajalske pogodbe bi dela izvedli predvidoma v enem letu, in sicer na način, da bi bil promet na tem prometno obremenjenem delu Ljubljane čim manj oviran. Lani so za STA izrazili željo, da bi z deli začeli še v 2023.
Preostalo ureditev cestne infrastrukture na območju pa bo državni upravljavec avtocest in hitrih cest izvedel v okviru vzdrževalnih del v javno korist, dela bodo potekala sočasno z ureditvijo izvoza iz predora proti središču mesta.
Celotni projekt povezanih infrastrukturnih posegov na tem območju namreč predvideva še preureditev semaforiziranega križišča na Celovški cesti pri predoru, razširitev in prenovo dela vpadnice v Ljubljano med križiščem s Prušnikovo ulico pri objektu Galant in križiščem s Kosmačevo ulico pri gostilni Jelen in rekonstrukcija semaforiziranih križišč na omenjenih dveh točkah.
Za izvedbo projekta bo 96 odstotkov sredstev prispeval Dars, preostalo pa Direkcija RS za infrastrukturo. Zemljišča v lasti Mestne občine Ljubljana, ki so potrebna za izgraditev polnega priključka, bo občina brezplačno zagotovila za 30 let.
Direkcija za infrastrukturo naj bi medtem na širšem območju v bližnji prihodnosti dokončno uredila tudi približno kilometer dolg odsek regionalne ceste v smeri Medvod med gostilno Jelen in koncem poslovne cone Vižmarje.
Ni tako velik projekt, samo zakomplicirali so ga tako na Veeellliiikooo ......___ !!!
končno so se zmenili kaj bo padlo v levi žep in kaj v desnega ... dokler ni jasno kakšna bo provizija in kdo jo bo pokasiral, se NIČ ne premakne, NIČ! ... lopovi balkanski!
Končno ,armatura je pa verjetno že strohnela ,pod zemljo ....so dediči končno popustili,ker možakar pač ni ....